حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

۳۲ هزار نفر برگزاری انتخابات را عهده‌دار هستند

۳۲ هزار نفر برگزاری انتخابات را عهده‌دار هستند

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری بدون هیچ‌گونه مشکلی در جریان است، گفت: ۳۲هزار نفر برگزاری انتخابات را عهده‌دار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی صبح جمعه در حاشیه حضور در مسجد جامع شهر کرمانشاه و شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و قانون اساسی کشور مبنی بر تسریع در انتخاب رئیس‌جمهور جدید این مهم مورد اهتمام ویژه قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه گفت: یک هزار و ۶۳۵ شعبه اخذ رأی در استان کرمانشاه برای برگزاری فرآیند انتخابات ریاست‌جمهوری برپا شده است.

صحرایی خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در مدت زمان سه ساله مدیریت اجرایی خود توانست با کار شبانه‌روزی و خدمتگزاری صادقانه نظر مردم را به خود جلب کند و رئیس‌جمهور آینده باید ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت باشد.

وی ادامه داد: از هم‌استانی‌ها تقاضا داریم طی مدت زمان معین شده در شعب اخذ رأی حاضر شوند و در انتخابات شرکت کنند و رأی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری برای اخذ رأی مردم تصریح کرد: ۳۲ هزار نفر عامل اجرایی وظیفه برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

صحرایی بیان کرد: فرآیند برگزاری انتخابات بدون هیچ‌گونه مشکلی در جریان است و امیدواریم این رویداد مهم ملی زمینه‌ساز حل مشکلات کشور شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از