حالت تاریک
رئیس شورای شهر کنگاور:

انتخاب رئیس‌جمهور اصلح زمینه‌ساز نزدیک‌شدن به قله‌ها

انتخاب رئیس‌جمهور اصلح زمینه‌ساز نزدیک‌شدن به قله‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر کنگاور گفت: همه ما باید تلاش کنیم که رئیس‌جمهوری انتخاب شود که تراز انقلاب اسلامی باشد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اصلح باشد زیرا انتخاب رئیس‌جمهور اصلح ما را به قله نزدیک می‌کند.

علی حیدرنژاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد ضمن تشریح هدف انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) از همان ابتدا گفتند ما مأموریت داریم کاری کنیم که امام زمان(عج) ظهور کند یعنی برای ظهور مقدمه‌سازی کنیم. 

وی افزود: مأموریت انقلاب برای مقدمه‌سازی ظهور است، این مسأله را قبل از آن‌ که اطرافیان امام راحل بفهمند، دشمن فهمید،  اندکی از اطرافیان امام خمینی(ره) درک کرده بودند که ایشان برای تمام جهان و برای ظهور عمل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل فرموند که ما از زمانی که حرکت را شروع کردیم تاکنون لحظه‌ای پشیمان نیستیم زیرا به تکلیفمان عمل کرده‌ایم.

حیدرنژاد با بیان اینکه دشمن ارزش و اهمیت این هدف را فهمیده بود و تلاش می‌کرد که آن را در نطفه خفه کند، تاکید کرد: دشمن معتقد بود اگر جلوی این حرکت گرفته نشود تمام جهان را در بر می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیمنه آمریکا در دنیا شکسته شده است و دیگر کسی برای آمریکا اهمیتی قائل نیست، اذعان داشت: ما شاهد آن هستیم که در داخل خود آمریکا و بسیاری از کشورها با زبان فارسی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائيل سر داده می‌شود و این نشان می‌دهد که افول آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی به یاری خداوند متعال نزدیک است.

دولت جدید باید درکی واقعی از اهداف انقلاب داشته باشد 

رئیس شورای اسلامی شهر کنگاور در ادامه به مراحل پنج‌گانه انقلاب اسلامی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: ما اکنون در مرحله سوم انقلاب، یعنی دولت‌سازی اسلامی قرار داریم باید دولتی سرکار بیاید که درک واقعی از اهداف انقلاب اسلامی داشته باشد و ما را به آن هدف که زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عجل) است، نزدیک کند. 

حیدرنژاد با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی در این مسیر بود و گام‌های مؤثری در این زمینه برداشت، تصریح کرد: ایشان به مثابه یک دولت انقلابی و اسلامی بود.

وی رفتن شهید آیت‌الله رئیسی را یکی از الطاف الهی برشمرد و اظهار داشت: این حرکت یک ذبح عظیم می‌خواست و اکنون شواهد نشان می‌دهد که با قله فاصله چندانی نداریم.

حیدرنژاد در پایان عنوان کرد: باید تمامی تلاش خود را به‌کار گیریم که مردم پای صندوق رأی بیایند و با انتخابی آگاهانه بهترین سرنوشت را برای آینده کشور رقم بزنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از