حالت تاریک
رئیس کمیته امداد سرپل‌ذهاب خبر داد:

اهدای ۶۵ سری جهیزیه‌ به زوج‌های ‌مددجو

اهدای ۶۵ سری جهیزیه‌ به زوج‌های ‌مددجو

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: امسال حدود ۶۵ سری جهیزیه در اختیار زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته که شامل ۶ قلم کالا با قیمتی بالغ بر ۳۳میلیون تومان بوده است.

کیومرث  یاری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاد مقدس و خدومی است و از بدو تأسیس تاکنون خدمات بسیار ارزنده‌ای به مددجویان تحت پوشش خود ارائه کرده و امیدواریم این خدمات تدوام داشته باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: در شهرستان سرپل‌ذهاب ۹۵ نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی تا دکتری تحصیل می‌کنند که ۲۰ نفر دانشجوی پسر و ۷۵ نفر دانشجوی دختر هستند و این تعداد به صورت ترمی از سوی کمیته امداد شهریه دریافت می‌کنند.

وی رقم پرداختی از سوی کمیته امداد به این دانشجویان را برای دانشگاه روزانه در هر ترم یک‌میلیون و ۵۰۰هزار تومان و برای دانشگاه آزاد هر ترم ۳میلیون تومان اعلام کرد و افزود: دانشجویان نخبه دو برابر این رقم را دریافت می‌کنند.

یاری‌نژاد تصریح کرد: به فارغ التحصیلان دارای مهارت که تحت پوشش کمیته امداد هستند از سوی این نهاد وام‌های کم‌بهره تعلق می‌گیرد.

وی گفت: امسال حدود ۶۵ سری جهیزیه در اختیار زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته که این جهیزیه شامل ۶ قلم کالا با قیمتی بالغ بر ۳۳میلیون تومان است و تاکنون جمعاً به مبلغ ۲میلیارد و ۱۴میلیون تومان جهیزیه در اختیار این افراد قرار گرفته است.

به گفته یاری‌نژاد مجموع خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان سرپل‌ذهاب ۵هزار و ۱۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۱هزار نفر است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از