حالت تاریک
توسط ائمه جمعه استان کرمانشاه مطرح شد؛

اهمیت راهپیمایی روز قدس در نابودی رژیم صهیونیستی

اهمیت راهپیمایی روز قدس در نابودی رژیم صهیونیستی

ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بر اهمیت راهپیمایی یوم‌الله روز قدس در نابودی رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، مشترکا مبحث اهمیت روز قدس در نابودی این رژیم را مورد بحث قرار دادند.

امروز شاهد بیداری احرار و آزادمردان دنیا هستیم

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ساداتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل‌ذهاب، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس، اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین شامل زنان و کودکان بی‌دفاع ۷۵ سال است که در سخت‌ترین شرایط زیر توپ و تانک و موشک هستند و کسی نیست که این مظلومیت را ببیند و دلش به درد نیاید.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: امروز نه تنها شاهد بیداری اسلامی بلکه شاهد بیداری احرار و آزادمردان دنیا هستیم و کسانی که شرف انسانی دارند از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند بر همین اساس ما امروز از جامعه جهانی، کشورهای مسلمان و کارگزاران نظام اسلامی می‌خواهیم که تمام تلاش و توان خود را برای دفاع از ستم‌دیدگان فلسطین بکار ببرند.

رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی است

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید رضا حسینی در  خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کنگاور، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی است و برای نجات خود دست به هر جنایتی می‌زند تا ایران را وادار به واکنش نسنجیده کند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی رژیمی است که در بحران است و می‌خواهد مظلوم‌نمایی کند و وجهه از دست رفته خودش را بازسازی و زخمی که در طوفان الاقصی خورده را ترمیم کند.

امام جمعه کنگاور به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق نیز اشاره کرد و افزود: این عمل بسیار ننگین بود تا جایی که بسیاری از کشورها علیه رژیم صهیونیستی موضع‌گیری کرده و روابط خود را با این رژیم جعلی محدود کردند.

قدرت رژیم صهیونیستی پوشالی است 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی نیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان هرسین، بیان کرد: عده‌ای این گونه عنوان می‌کنند که چرا از ابتدای انقلاب خودمان را با فلسطین و یمن مشغول کردیم، این افراد یا معرض هستند یا نادان، مگر قبل از انقلاب مصدق کاری با آمریکا داشت پس چرا علیه دولت مصدق کودتا شد.

وی افزود: مگر پهلوی نوکر حلقه به گوش آمریکا نبود آخر کار چه شد در بیمارستان روانی بستری شد، مگر عربستان مطیع آمریکا نبود و به آن لقب گاو شیرده را دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی ادامه داد: چند روز پیش یکی از افسران رژیم صهیونیستی پرچم عربستان را به جارویی بسته و دارد زمین را تمیز می‌کند، این اوج حقارت برای یک کشور است، طوفان الاقصی ثابت کرد که قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی پوشالی است.

امام جمعه هرسین افزود: عده‌ای متوهم هستند و ضعف در شناخت دارند و در جنگ رسانه‌ای دشمن غرق شده‌اند هرچند که طوفان الاقصی حیثیت نداشته آمریکا و رژیم صهیونیستی را بر باد داد.

روز قدس نماد وحدت مسلمانان است

ماموستا سید محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان جوانرود، گفت: امروز روز جهانی قدس یعنی نماد وحدت مسلمانان در سراسر این کره خاکی است، روز قدس یعنی روز اسلام و یکپارچگی اهل ایمان و مقاومت گروه لا اله الا الله علیه دشمنان اسلام و صهیونیست‌ها است.

امام جمعه جوانرود تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیستی سال‌های سال است که در خاک مبارک فلسطین و مکان انبیای اسلام در حال قتل عام و جنایات وحشیانه علیه خواهران و برادران مسلمان ما است، در این سرزمین مجاهدان زیادی در حال مبارزه با این رژیم هستند تا قدس را آزاد کنند و مسلمانان در آن نماز بخوانند.

ماموستا محمدی در پایان گفت: شهادت سرداران و مستشاران جبهه مقاومت را که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری در دمشق به شهادت رسیدند، تسلیت عرض می‌کنم و به شدت جنایت‌های این رژیم خون‌خوار را محکوم می‌کنیم.

روز قدس تجدید بیعت با آرمان‌ فلسطین است

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا رضایی نیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان دالاهو با اشاره به فرا رسیدن روز قدس، گفت: در این روز همه ملت ایران و ملت‌های مسلمان سراسر جهان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین به میدان می‌آیند، شک نکنید که این درخت تنومند در سال ۱۳۵۷ در ایران کاشته شد و شهدای عزیزمان آمدند و با خون خود این درخت را آبیاری کردند و این درخت روز به روز تنومندتر خواهد شد.

امام جمعه موقت دالاهو به حادثه تروریستی چابهار اشاره کرد و افزود: شهادت چند تن از نیروهای نظامی در چابهار حادثه دردناکی است، قطعا تروریست‌هایی که در خارج از کشور هستند شناسایی و انتقام سختی خواهیم گرفت.

روز قدس روز انزجار از رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام و‌المسلمین اله‌رضا اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سنقروکلیایی با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: این روحیه برائت از مشرکان در روز جهانی قدس واجب الهی است که یک موج جهانی را علیه دنیای استکبار و رژیم جنایتکار صهیونیستی به راه انداخته است.

وی با بیان اینکه روز قدس نابودی کامل رژیم صهیونیستی را در پی دارد، خاطرنشان کرد: این تکبیرهای مردم و جهان اسلام موجب بیداری ملت‌ها و ترس دشمنان است و در قرآن کریم خداوند متعال قوم یهود را دشمن شماره یک امت اسلام معرفی کرده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از