حالت تاریک
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خبر داد:

توزیع ۱۱۲ سری جهیزیه بین مددجویان کرمانشاهی

توزیع ۱۱۲ سری جهیزیه بین مددجویان کرمانشاهی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از توزیع ۱۱۲ سری جهیزیه بین مددجویان این سازمان همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) خبر داد.

بهزاد شهبازی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: به‌مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) و روز ازدواج ۱۱۲ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش سازمان بهزیستی استان کرمانشاه توزیع شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: این ۱۱۲ سری جهیزیه شامل ۱۲ کالای اساسی مورد نیاز زوج‌های جوان بوده که ارزش کلی آن ۵ میلیارد تومان برآورد می‌شود که از محل اعتبارات سازمان بهزیستی و کمک‌های خیرین تأمین شده که از دهک یک تا سوم بوده‌اند.

شهبازی تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تعداد مددجویان بهزیستی در نوبت دریافت جهیزیه را به صفر برسانیم که در حال رایزنی با سپاه و خیرین برای تهیه اقلام مورد نیاز هستیم و تا پایان سال جاری دو مرحله دیگر توزیع جهیزیه را خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۵۰۰ نفر از مددجویان سازمان بهزیستی استان کرمانشاه در نوبت دریافت جهیزیه هستند که امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم تعداد بیشتری را تحویل زوج‌های جوان دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: همچنین طی روزهای گذشته ۱۵ دستگاه‌ یخچال بین فرزندان بی‌سرپرست مستقل که به سن ۱۸ سالگی رسيده‌اند، توزیع شد.

شهبازی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های سازمان بهزیستی تأمین مسکن برای مددجویان است، عنوان کرد: تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ مددجوی بهزیستی استان کرمانشاه در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام و تأیید شده‌اند که یک هزار و ۵۰۰ نفر تخصیص پروژه شدند.

وی اضافه کرد: بیشتر واحدهایی که برای مددجویان بهزیستی به صورت خودمالکی بوده که تسهیلات لازم به آنها پرداخت می‌شود و اولویت ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای معلول است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از