حالت تاریک
Logo
جمعه, 27 مهر 1403
جانم را در راه مبارزه با کفر می‌دهم
معراجی‌ها؛

جانم را در راه مبارزه با کفر می‌دهم

شهید «اقبال خادمی» در بخشی از وصیت‌نامه‌ خود نوشته است: آری من متولد شده‌ام تا جانم را که بهترین سرمایه زندگی‌ام است، بر کف نهاده و در مبارزه با کفر و ظلم به شهادت برسم آن وقت است که به سوی معبودم شتافته‌ام.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید «اقبال خادمی» دوم اسفندماه 1345 در شهرستان سنقر دیده به جهان گشود. پدرش حسینعلی و مادرش ملوک نام داشت. تا اول راهنمایی درس خواند. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. 17 مرداد 1366 در میمک توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکر شهید والامقام در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شده است.

وصیت نامه شهید

من متولد شده‌ام که بمیرم، آری بر مصداق آیه صریح قرآن که می‌فرماید: بازگشت همه به سوی خداست من نیز متولد شده‌ام تا به سوی معبودم که همان الله است بشتابم.

آری من متولد شده‌ام تا جانم را که بهترین سرمایه زندگی‌ام است، بر کف نهاده و در مبارزه با کفر و ظلم به شهادت برسم آن وقت است که به سوی معبودم شتافته‌ام اما ظالمین جفا پیشه و کفار بدانند که در این دنیا جز اعمال خوب و کردار نیک را بر دفتر وجود انسان نمی‌نویسند، پس خوشا به حال آنان که تمام هم و غم آنان برای خدمت به اسلام باشد و من هم به ظالمین و کفار و سرمایه داران می‌گویم تا به کی می‌خواهید ذلت پیشه کنید و به مظلومان جفا کنید؟ آیا پیشینیان را که چنین کردند و حال در زیر خروارها خاک با زمین یکسان گشته‌اند، ملاحظه نمی‌کنید؟ و من از شما می‌خواهم که بیشتر به مرگ خویش اندیشه کنید و اگر من شهید شدم اگر دستی در بدن داشتم، دستانم را از تابوت بیرون آورید تا مردم بدانند که از این دنیا با خود چیزی نبردم. از همه دوستان و آشنایان هم حلالیت می‌طلبم والسلام و علیکم و رحمت الله.

به امید پیروزی رزمندگان کفر ستیز و به امید نابودی ظالمین و کفار در سراسر جهان.

انتهای خبر/

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از