حالت تاریک
Logo
جمعه, 27 مهر 1403
پیشرفت ۳۳ درصدی پروژه برق‌رسانی سنقر - سطر
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب مطرح کرد:

پیشرفت ۳۳ درصدی پروژه برق‌رسانی سنقر - سطر

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: پروژه احداث خط ۶۳ کیلوولتی سنقر - سطر با ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی وارد مرحله دوم شد.

جمال الفتی‌نیا در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: پروژه  احداث خط سنقر - سطر به طول ۲۱/۵ کیلومتر اجرا می‌شود که در این پروژه تعداد ۹۵ برج از نوع تک‌پایه بتنی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در پروژه مذکور هادی خط دو مداره تک باندل از نوع هاوک پرظرفیت و هاوک معمولی است، افزود: تاکنون جاده‌سازی با پیشرفت فیزیکی ۴۶ درصد به طول ۹ هزار و ۷۴۰ متر انجام شده است.

الفتی‌نیا خاطرنشان کرد: تعداد ۵۶ چاله حفاری شده و پیشرفت فیزیکی حفاری ۵۹ درصد است همچنین تعداد ۴۰ برج بتن‌ریزی شده و پیشرفت فیزیکی احداث فونداسیون ۴۲ درصد است همچنین تا این مرحله تعداد ۳۳ پایه نصب شده و پیشرفت فیزیکی برج‌بندی ۳۵ درصد است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب پیشرفت کلی پروژه را ۳۳ درصد و ارزش روز سرمایه‌گذاری این پروژه را بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد کرد.

پروژه احداث خط ۶۳ کیلوولت سنقر - سطر که از پست ۶۳ کیلوولت سنقر شروع و به پست ۶۳ کیلوولت سطر منتهی می‌شود یکی از پروژه‌های مهم شرکت برق غرب است که هدف آن تأمین برق شهر جدید سطر با قابلیت اطمینان و ولتاژ مناسب، کاهش تلفات و ایجاد زیرساخت تأمین بار متقاضیان جدید است‌.

 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از