حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

طوفان الاقصی جهان اسلام را بیدار کرد

طوفان الاقصی جهان اسلام را بیدار کرد

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: طوفان الاقصی بی‌نظیر بود و جهان اسلام را بیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، صدراله بابلی در مراسم راهپیمایی ۱۳آبان در شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: امروز سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است که امام راحل این‌ یادگار ماندگار را در نظام‌جمهوری آفریدند.  

وی افزود: یوم‌الله ۱۳ آبان روز تجلی ایستادگی، روز ایثار و مقاومت، و خودباوری نظام جمهوری اسلامی ایران است، این روز، روز مصمون ماندن نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های ۴۵ ساله است.

 

بابلی خاطرنشان کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور حوادث تلخ و شیرین و سرنوشت‌سازی است که ما به دنیا ثابت کردیم ایران قوی در راه مبارزه با استکبار جهانی و رژیم کودک‌‌کش صهیونیستی و دفاع از اسلام مظلوم کوتاه نمی‌آید‌. 

 

 فرماندار سرپل‌ذهاب ادامه داد: امروز مِلت ما، مصمم‌تر، بیدارتر و هوشمند تر از دیروز هستند، امامین انقلاب و ولی زمان تاکید کردند باید حوادث این روز، برای نسل جوان امروز و فردا، تبیین شود.  

 

 بابلی گفت: در سال ۱۳۴۳، عناصر رژیم منحوس پهلوی، امام‌ راحل را به خاطر مبارزات ایشان زندانی کردند، ولی مردم متدین یاوران امام خمینی(ره) و جامعه روحانیت به این زندانی شدن امام‌ اعتراض کردند که بعد از ۱۰ ماه امام عظیم‌الشان را از زندان آزاد کردند و بعد از آزادی حصر، نهضت و حرکت اسلام خواهی خود را ادامه دادند، بر شدت مبارزات امام‌ راحل هم افزوده شد تا جایی که ایشان در چهارم آبان سال ۴۳ در روز میلاد حضرت زهرا (س) یک سخنرانی آتشین و کوبنده به خاطر تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون انجام دادند.   

 

فرماندار سرپل‌ذهاب یادآور شد: در این جریان، شاه ملعون تاب نیاورد و امام راحل نیز در آن زمان، موافقان این لایحه ننگین را خائن به اسلام معرفی کردند، ولی شاه ملعون دست نشانده‌استکبار جهانی، دستور تبعید ایشان را به ترکیه صادر کرد با این امید که با تبعید امام خمینی(ره) مقابل این لایحه ننگین و مخالفان حکومت  را بگیرد، اما تبعید امام راحل سرآغاز نهضت انقلاب ایران شد.    

 

بابلی بیان کرد: در صبح روز ۱۳ آبان سال ۵۷، دانش‌آموزان عزیز آن زمان، مبارزه و اعتراض علیه رژیم دست نشانده را وظیفه خود دانستند، مدارس را تعطیل کردند و به سمت دانشگاه‌ها حرکت کردند، تا صدای هیات من‌الظله را به گوش رژیم منحوس پهلوی برسانند.  

 

  وی افزود: اشتباه بزرگی در دانشگاه رخ داد، ماموران رژیم منحوس پهلوی، ترسیدند و دنبال پراکنده کردن جمعیت افتادند اما دانش‌آموزان مصمم‌تر و محکم‌تر شعارهای کوبنده علیه این رژیم منحوس سر دادند، ناگهان مامورین لوله‌های تفنگ‌ به سمت دانش‌آموزان گرفتند، و بسیاری را به شهادت رساندند و در این راستا امام‌ راحل بعد از شهادت دانش‌آموزان، فرمودند عزیزان من، صبور باشید پیروزی نزدیک است، خداوند با صابرین است، فرمودند من به شما قول می‌دهم، ندای آزادی‌خواهی شما را به گوش جهانیان برسانم.   

 

 بابلی گفت: بعد از شهادت این دانش‌آموزان، استکبار جهانی به دنبال نقشه کشیدن برای شکست انقلاب اسلامی‌ بود و سفارت آمریکا به کانون و مرکزی برای کارشکنی در مسیر انقلاب اسلامی تبدیل شده‌بود.   

 

وی افزود: دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و شهید بهشتی تصمیم گرفتند که سفارت آمریکای جنایتکار را اشغال کنند و آنجا را به تصرف درآوردند.  

 

بابلی عنوان کرد: دانشجویان پیرو امام در ۱۳ آبان سال ۵۸، یک حماسه ماندگار و به یادماندنی خلق کردند و امید آمریکا را به یاس تبدیل کردند و در این میان امام راحل تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را به انقلاب دوم و حتی بزرگتر از انقلاب اول نامیدند.   

 

وی اظهار داشت: دنیای اسلام امروز هر چه می‌کشد، از نقشه‌های شوم و شیطان بزرگ آمریکا است، امروز عملیات طوفان الاقصی، نتیجه ظلم و ستم کودک‌کشی هم استکبار جهانی و هم رژیم دست‌نشانده خودش است.   

 

بابلی بیان کرد: طوفان الاقصی بی‌نظیر بود، جهان اسلام را بیدار کرد البته در این عملیات، جمهوری اسلامی ایران نقش نداشت، یک عملیات کاملا داخلی و فلسطینی که توسط جبهه مقاومت و حماس انجام شد که در این میان رمز ماندگاری، مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی توجه به فرامین امام انقلاب و حکیم فرزانه رهبری است.   

 

وی تاکید کرد: همه باید بیدار شوند، جوامع بین‌المللی، امروز باید از سیدحسن نصرالله، نیروهای حشد‌الشعبی، از الجزائر و یمن که وارد جنگ با رژیم منحوس صهیونیستی شدند، حمایت کنند.

 

  بابلی گفت: همه مسلمانان باید گوش به فرمان فرامین مقام معظم رهبری دهند و این شکست بزرگ‌ را رقم بزنند و فرمایش رهبر را به منصه ظهور برسانند که بر اساس آن رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو خواهد شد. 

 

  وی در ادامه به مسئله دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: انتخابات لیله‌القدر و ناموس جمهوری اسلامی ایران است.  

 

بابلی با بیان اینکه در انتخابات همه مردم باید در سرنوشت خود نقش داشته‌باشند، افزود:  ما مجریان و ناظرین و دست‌اندرکاران دنبال محقق کردن چهار مولفه، سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت که از سوی مقام معظم رهبری تاکید شد، نیز هستیم. 

 

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، تیری بر پیشانی استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی و سلطنت طلبان و مخالفین نظام جمهوری اسلامی است.

 

   بابلی تاکید کرد: همه هواداران و نامزدهای انتخاباتی باید روی ریل ضوابط و قوانین انتخابات حرکت کنند و خارج از این موضوع، دستگاه محترم قضا قاطعانه و قانونی برخورد خواهد کرد.  

 

  سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت، و ۴۸ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، در دوران هشت سال دفاع مقدس ۸۵۰ شهید، ۱۶۳ آزاده و ۸۴۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی‌ کرده‌است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از