حالت تاریک
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

شهدای خدمت مظهر و الگوی مدیریت جهادی بودند

شهدای خدمت مظهر و الگوی مدیریت جهادی بودند

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه شهید رئیسی الگویی جدید در جایگاه خدمت‌رسانی به مردم معرفی کرد، گفت: آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت مظهر و الگوی مدیریت جهادی بودند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار بهمن ریحانی امروز پنج‌شنبه در مراسم یادبود شهدای خدمت که در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) که فرمودند: «اگر مُردید کاری کنید که مردم بر شما بگریند» اظهار داشت: همه ملت ایران با هر سلیقه سیاسی و فکری در تشییع پیکر رئیس جمهور شهیدشان شرکت کردند، بسیاری از این افراد حتی به ایشان رأی هم نداده بودند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: رئیس جمهور فقید کشورمان، انسانی بزرگ و انقلابی بود که برای اعتلای کشور و نظام تلاش کرد. 

وی گفت: آیت‌الله شهید رئیسی همچون شهید رجایی در طبقه ضعیف جامعه رشد یافته بود و همچون او به گذشته خود افتخار می‌کرد، چنین افرادی درد جامعه را با تمام وجود درک و چشیده بودند، لذا ارادت آنها به مردم از روی ریاکاری و نمایش نبود.

سردار ریحانی ادامه داد: شهادت رئیس جمهور باوجود اینکه تمام ملت را به سوگ نشاند اما همبستگی را تقویت کرد، حضور پرشور و احساسات ناب مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت در شهرهای مختلف، یک هیجان و احساس زودگذر نبود بلکه بر اساس علاقه قلبی آنها به رئیس جمهور واطلاع از خدمات وی بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی الگویی جدید در جایگاه خدمت‌رسانی به مردم معرفی کرد که اگر بخواهیم پس از مرگمان مردم بر ما بگریند و خدمات ما را برشمارند باید طبق این الگو عمل کنیم. 

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: ایشان در طول مدت کوتاه ریاست جمهوری خود الگوی مدیریت جهادی و انقلابی را به کار بست، شهید رئیسی این الگو را از مقام معظم رهبری آموخت. 

وی گفت: مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند که اگر می‌خواهید ایران با سربلندی به سوی قله‌های پیشرفت حرکت کند باید کارها بر اساس مدیریت جهادی انجام شوند. 

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) تصریح کرد: در مدیریت جهادی، مدیران و مسئولان باید در هر لحظه از خدمت‌رسانی خود احساس کنند که در حال نبرد با دشمن هستند.

وی اذعان داشت: با عنایت به همین مدیریت جهادی، با وجود تمام توطئه‌ها، هجمه‌ها و جنگ‌های ترکیبی توسط جهان استکبار، به یاری خدا امروزه نظام جمهوری اسلامی به نزدیکی قله رسیده است. 

سردار ریحانی افزود: نظام اسلامی تمام توطئه‌های دشمنان را با مدیریت جهادی، با شکست و ناکامی مواجه کرده است.

وی گفت: طوفان‌الاقصی بزرگ‌ترین شکست اطلاعاتی و امنیتی، نه تنها برای رژیم صهیونیستی بلکه برای تمام جهان استکبار بود به صورتی‌که جهان به قبل و بعد از طوفان‌الاقصی تقسیم شد.

سردار ریحانی بیان کرد: اکنون اسرائیل در حال جنگ نیست بلکه در حال آدم‌کشی است؛ وعده صادق بزرگترین شکست بازدارنده برای استکبار و اسرائیل بود.

وی گفت: صدها جنگنده و سیستم‌ ضد موشک برای مقابله با موشک‌های ایران به کار گرفته شد اما موشک‌های جمهوری اسلامی طبق وعده الهی به اهداف خود رسیدند.

سردار ریحانی عنوان کرد: لطف خدا زمانی شامل حال مردمی می‌شود که پای کار خدا بایستند و پیروزی در گرو اعتماد به وعده‌های الهی است، خداوند در قرآن می‌فرماید : «نترسید و سست نشوید زیرا اگر ایمان داشته باشید پیروزی و عاقبت‌بخیری از آن شما خواهد بود».

وی افزود: آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت مظهر و الگوی مدیریت جهادی بودند، شهید رئیسی شخصی پرتلاش و امیدآفرین بود که امیدآفرینی از توصیه‌های مؤکد مقام معظم رهبری به تمام مسئولان نظام بوده است. 

سردار ریحانی گفت: امروز تمام هجمه‌های دشمنانِ نظام اسلامی در جهت ناامید کردن مردم از اقدامات نظام در حل مشکلات جامعه است. 

وی ادامه داد: تلاش و پیگیری‌های مستمر و مداوم آیت‌الله رئیسی و سرکشی او از دورافتاده‌ترین نقاط ایران و رسیدگی به اوضاع محرومان و مشکلات جامعه، نقشه راه را برای رئیس جمهورهای بعدی مشخص و کار را برای آنها سخت کرده است.

ریحانی اذعان داشت: ایشان اکنون شاخص ریاست جمهوری هستند و رؤسای جمهور بعدی باید این شاخص را در عملکرد خود مد نظر داشته باشند، آیت‌الله رئیسی نه فقط در شعار بلکه در عمل خادم ملت بود. 

وی گفت: ایشان شخصی دلسوز بود و نمونه آن را می‌توان در رفتار او در بوسیدن دست افراد کهنسال، مخصوصاً در روستاها دید، شهید رئیسی شخصی پاک‌دست و امانت‌دار بود و از جایگاه خود برای امتیازگیری سوء استفاده نمی‌کرد. 

سردار ریحانی افزود: شهید رئیسی فردی دشمن ستیز و یاور مظلومان بود، او در عرصه‌های بین‌المللی از مردم فلسطین و غزه و نیز ملت‌های ستم دیده و تحت استعمار و استکبار پشتیبانی می‌کرد وی همیشه یار و پشتیبان مقاومت بود. 

وی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی فردی خستگی ناپذیر، خدمتگزار، فساد ستیز و عدالت‌خواه بود؛ وی احیاگر تولید و اشتغال بود و صدها کارخانه تعطیل، نیمه تعطیل و ورشکسته را احیا کرد، او قهرمان جهاد و خدمت بود و تبدیل به الگوی جهاد برای همگان شد.

سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مقام معظم رهبری در حق شهید عبداللهیان فرمودند: «او مجاهدی فعال بود» و این سخنان مدالِ افتخار دنیوی و اخروی برای این شهید عزیز است. 

وی افزود: الگوی شهید عبداللهیان حاج‌قاسم بود و از او درس می‌گرفت زیرا راه و مسیر شهید سلیمانی همیشه جاودانه و چراغ راه دیگر مسئولان است.

 سردار ریحانی ادامه داد: آیت‌الله آل هاشم نیز از لحاظ اخلاقی بی‌نظیر بود، او اولین ائمه جمعه‌ای بود که موانع حفاظتی و حراستی را از میان برداشت و با حضور در میان مردم به درد دل‌های آنها گوش می‌داد، مردم تبریز عاشق ایشان بودند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از شهید رحمتی نیز به عنوان فردی متدین و انقلابی یاد کردند، ایشان فردی کم نظیر بود که پاک‌دستی و امانت‌داری‌شان در منصبِ قائم مقامیِ آستان قدس رضوی به اثبات رسیده بود.

سردار ریحانی در ادامه با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس گفت: امام راحل فتح خرمشهر را یک مسئله مافوق طبیعی که نتیجه لطف خدا بود دانستند، لذا فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» چرا که آزادسازی خرمشهر صرفاً بر اساس محاسبات نظامی نبود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از