حالت تاریک
رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه:

شهادت اسماعیل هنیه توسط مقاومت بی‌پاسخ نمی‌ماند

شهادت اسماعیل هنیه توسط مقاومت بی‌پاسخ نمی‌ماند

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه شهادت فرماندهان مقاومت موجب ایستادگی بیشتر این محور مقاومت می‌شود، گفت: شهادت اسماعیل هنیه توسط مقاومت بی‌پاسخ نمی‌ماند.

محمدهادی صحرایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ترور ناجوانمردانه و بزدلانه شهید اسماعیل هنیه و فرماندهان جبهه مقاومت در لبنان و سوریه نشان ضعف و استیصال رژیم جعلی صهیونیستی است زیرا دشمنان محور مقاومت در عرصه میدان نبرد توان مقابله مستقیم را ندارند و به همین دلیل دست به ترور می‌زنند.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی باید بداند راه و مسیر مقاومت با ترور و شهادت فرماندهان محور مقاومت مسدود نخواهد شد زیرا رزمندگان اسلام آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی را هدف و آرمان خود تلقی می‌کنند و در این راه از تقدیم جان خود هيچ ترسی ندارند.

صحرایی بیان کرد: ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت است و رهبر معظم انقلاب در زمان ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و حمله به سفارت کشورمان در سوریه بر انتقام سخت گروه‌های مقاومت از رژیم صهیونیستی تأکید کردند که در عملیات وعده صادق بخش‌هایی از آن به‌نمایش گذاشته شد.

وی ادامه داد: سفر اخیر نتانیاهو به آمریکا قطعاً با برنامه‌ریزی برای ترور فرماندهان مقاومت همراه بوده و کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس از آن با خبر بوده‌اند و این اقدام با قصد و نیت قبلی انجام گرفته است که پاسخ مناسب خود را دریافت خواهد کرد.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از مشخص‌شدن ابعاد ترور و شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس قطعاً شاهد تشییع پیکر این شهید والامقام خواهیم بود که با حضور پرشور مردم همراه است تا بار دیگر حمایت خود را از آرمان فلسطین و جبهه مقاومت اعلام کنند.

صحرایی خاطرنشان کرد: گروه‌های رسانه‌ای غربی سعی خواهند کرد ابعاد این ترور و شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس را از جهانیان مخفی نگه دارند اما با حماقت خود جبهه ضد استکباری و ضد صهیونیستی را تقویت خواهند کرد و خون شهید اسماعیل هنیه موجب بیداری بیشتر مردم جهان به‌ویژه آزادی‌خواهان خواهد شد.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم دیوانه است که به هیچ‌کدام از قوانین و ارزش‌ها پایبند نیست و رژیم صهیونیستی گروه تروریستی است که با حمایت کشورهای اروپایی و آمریکا تنها با کشتار مردم فلسطین آرام می‌گیرد و نه‌تنها برای جهان اسلام بلکه برای بشریت خطرناک است که تنها پس از عملیات طوفان الاقصی بیش از ۳۵ هزار نفر را به شهادت رسانده و چهار برابر حمله اتمی به ژاپن از تسلیحات نظامی برای کشتار مردم غزه استفاده کرده است.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه تأکید کرد: بر اساس منویات مقام معظم شکست و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و این رژیم با انجام اقدامات بزدلانه مانند کشتار زنان و کودکان و همچنین ترور ناجوانمردانه فرماندهان جبهه مقاومت سعی در بقای خود دارد اما باید بدانیم پیروزی از آن جبهه حق خواهد بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از