حالت تاریک
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه:

شهروندان از روزه‌خواری در ملاء عام خودداری کنند

شهروندان از روزه‌خواری در ملاء عام خودداری کنند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از شهروندانی که دارای عذرشرعی هستند و همچنین مسافران نوروزی خواست از این کار خودداری و با احترام به افراد روزه دار از خوردن و آشامیدن در فضاها و اماکن عمومی پرهیز کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدرضا یاری با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: بار دیگر توفیق حضور در مهمانی خداوند سبحان نصیب امت اسلامی و خصوصا مردم مومن ایران و استان کرمانشاه شد . 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس برای پاسداشت ماه مهمانی خداوند و حفظ حرمت آن نهایت تلاش و توان خود را به کار خواهد گرفت، افزود: از عموم شهروندان انتظار می‌رود برای تحکیم پیوندهای ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی، نسبت به رعایت ارزش‌های دینی در اماکن عمومی اهتمام لازم را داشته باشند . 

وی با بیان اینکه براساس احکام اسلامی، مسافران و بیماران از روزه‌داری معاف شده‌اند، افزود: لازم است افرادی که دارای عذر شرعی بوده و همچنین مسافران محترم نوروزی که در این ایام به کرمانشاه سفر می‌کنند از خوردن و آشامیدن در ملاء عام مانند بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها خودداری کنند. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه ها، ایستگاه راه آهن و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز می‌توانند به منظور ارایه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، با رعایت موازین بهداشتی با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ربط، ضمن استتار مکان به گونه‌ای که تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت کنند . 

وی افزود: رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی هم لازم است از تظاهر به روزه‌خواری در داخل خودرو خود پرهیز کنند. 

یاری در پایان تأکید کرد: پلیس قطعا با معدود هنجارشکنانی که بخواهند شئونات ماه مبارک رمضان را حفظ نکنند برخورد و در صورت تکرار این افراد را به دستگاه قضائی معرفی خواهد کرد.

 

منبع: پایگاه خبری پلیس

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از