حالت تاریک
مشاور فرهنگی فرماندهی کل سپاه پاسداران مطرح کرد:

شهید رئیسی الگویی برای انتخاب اصلح

شهید رئیسی الگویی برای انتخاب اصلح

مشاور فرهنگی فرماندهی کل سپاه و معاون امور فرهنگی خانواده پاسداران گفت: در جامعه الگوهای زیادی برای انتخاب فرد اصلح برای انتخاب رئیس‌جمهور وجود دارد که یکی از آنها شهید آیت‌الله رئیسی است.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم زنگنه صبح امروز پنج‌شنبه در نشست توجیهی خانواده‌های سپاه پاسداران که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: عید سعید غدیرخم بنا به فرمایش امام صادق(ع) برترین اعیاد شیعیان است.

مشاور فرهنگی فرماندهی کل سپاه و معاون امور فرهنگی خانواده پاسداران افزود: روز عید غدیر عَلَم اسلام قرار گرفت زیرا امیرالمؤمنین(ع) و جامعه انسانی به وسیله ایشان هدایت شد.

وی با بیان اینکه عید غدیر، عید ولایت است، گفت: نماز، روزه، حج و زکات با پیروی از ولایت قابل پذیرش نیست لذا باید غدیر را بزرگ‌ و با عظمت بشماریم و این مناسبت را گرامی بداریم.

زنگنه در ادامه با اشاره به مسئله انتخابات گفت: انتخابات برای مملکت حیاتی و سرنوشت‌ساز است لذا باید همه مردم و خصوصاً بانوان به عنوانی نیمی از جمعیت جامعه حضور فعالی داشته باشند.

وی با اشاره به سخن مقام عظمای ولایت درباره انتخابات که فرمودند اصل مطلب حماسه‌سازی است، خاطرنشان کرد: علاوه بر مشارکت حداکثری باید فرد اصلح را انتخاب کرد.

زنگنه ادامه داد: در جامعه الگوهای زیادی برای انتخاب فرد اصلح وجود دارد که یکی از آنها شهید آیت‌الله رئیسی است.

وی خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی خستگی‌ناپذیر بود و ایشان می‌تواند برای ما ملاک و معیار باشد.

زنگنه افزود: مقام معظم رهبری روز چهاردهم خرداد ماه در سالروز رحلت امام راحل مسئله انتخابات را تبیین و معیارهای فرد اصلح را بیان فرمودند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: اگر دفتر انقلاب را ورق بزنیم متوجه خواهید شد که سرمنشأ شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر» یهودی‌ها بودند.

زنگنه با بیان اینکه گروهی درصدد هستند نسل شیعه را از بین ببرند، بیان کرد: این شیعیان هستند که با تشکیل سپاه پاسداران از دین و انقلاب اسلامی دفاع کرده و عملیات وعده صادق را علیه رژیم منحوس صهیونیستی و دفاع از مظلومان فلسطین محقق می‌سازند.

وی گفت: اگر بخواهیم در جبهه و رکاب امیرالمؤمنین(ع) قدم برداریم مطمئن باشید فرزندآوری دل اهل بیت(ع) را شاد می‌کند.

زنگنه با بیان اینکه عملیات وعده صادق به شیعیان عزت بخشید، افزود: امروز شیعه یک حیات بزرگ در دنیا آفریده است.

وی با اشاره به اقتدارآفرینی بانوان شیعه در طول تاریخ گفت: اولین کسی که در مقابل ظلم ایستاد یک زن به نام آسیه و اولین کسی که مکه را آباد کرد هاجر بود.

زنگنه اذعان داشت: اولین کسی که اموالش را برای اسلام داد و به پیغمبر(ص) ایمان آورد حضرت خدیجه بود و اولین شهید راه ولایت حضرت فاطمه زهرا(س) بود.

وی با بیان اینکه اولین زنی که جهاد تبیین را در جهان پایه‌گذاری کرد حضرت زینب(س) بود، خاطرنشان کرد: امروزه شما بانوان افسران جنگ نرم هستید و این رسالت جهاد تبیین بر عهده شما است.

زنگنه خطاب به همسران پاسدار گفت: قدر خود را بدانید، کار خانه‌داری شما و تربیت فرزند بسیار ارزشمند و دارای پاداش فراوان است.

وی با اشاره به جایگاه والای مادران و همسران پاسدار گفت: به‌خاطر وجود ارزشمند شما در خانواده و ایجاد آرامش در منزل، مرد می‌تواند در میدان جنگ شجاعانه حاضر شود لذا کار منزل مقدس و دارای اجر و مزد است هیچ‌گاه از این کار یکنواخت خسته نشوید.

زنگنه با بیان اینکه وقتی زن به شوهرش محبت می‌کند مانند مجاهدی است که در راه خدا جهاد می‌کند، گفت: وقتی زن مسلمان شیعه فرزندآوری می‌کند در اصل برای رسول‌الله امت‌پروری و شیعه‌پروری می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از