حالت تاریک
فرماندار سنقروکلیایی:

شکسته‌شدن هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها با عملیات وعده صادق

شکسته‌شدن هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها با عملیات وعده صادق

فرماندار سنقروکلیایی گفت: عملیات وعده صادق شبکه تحلیلی و محاسباتی رژیم صهیونیستی را با عمق جدیدی از ترس و ابهام روبه‌رو کرد.

علی قربانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی مرصاد؛ در پی اجرای عملیات غرورآفرین سپاه علیه رژیم منحوس صهیونیستی، اظهار داشت: عملیات وعده صادق شبکه تحلیلی و محاسباتی رژیم صهیونیستی را با عمق جدیدی از ترس و ابهام روبه‌رو کرد.

وی افزود: این حمله به دست توانای پاسداران انقلابی مجاهد و سایر نیرو‌های مسلح در واکنش به حمله صهیونیست‌های غاصب به سفارت ایران در دمشق انجام شد.

فرماندار سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: این عملیات ضمن ایجاد شوق و‌ امید در دل دوستداران نظام اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان گام بلندی در راستای ایجاد نظم و قاعده جدید در برابر صهیونیست‌ها، گستردگی پاسخ ایران مقتدر اسلامی و حمایت همه‌جانبه مردم ایران از نیرو‌های مسلح به‌ویژه فرزندان در سپاه مقتدر است.

وی گفت: اقدام درست و مقتدرانه ایران اسلامی در دفاع از تمامیت و منافع ملی جمهوری اسلامی برای تنبیه مستکبران و رژیم منحوس صهیونیستی و ایجاد ثبات در منطقه بوده است.

قربانی ادامه داد: کشور اسلامی ایران به مستکبران و رژیم منحوس صهیونیستی فهماند که سامانه پدافندی این رژیم اسرائیل توان مقابله لازم را ندارد و ثابت شد که رژیم قدرت و پایداری ندارد و رو به افول و سقوط است.

وی با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی از زمان عملیات طوفان الاقصی فهمید که روبه افول و فروپاشی است، عنوان کرد: صهیونیست‌ها یک شب سراسر رعب و وحشت را تجربه و احساس کردند در واقع حمله ایران باعث ایجاد تلفات قابل توجه و تبعات آن گسترده خواهد بود.

فرماندار سنقر و کلیایی مطرح کرد: حمله به رژیم صهیونیستی سیلی و تودهنی محکمی به جبهه استکبار بود و اگر هم دوباره دست از پا خطا کند ضربه‌ای بدتر از این را می‌خورد.

وی در پایان تأکید کرد: از لحاظ نظری و عملی سپاه پیام مهمی را برای همه جهانیان در برداشت که شامل اقتدار، عظمت و شکوه ایران اسلامی و ذلت، خفت و خواری برای رژیم صهیونیستی، آمریکا و همه خیانتکاران است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از