حالت تاریک
امام جمعه کنگاور:

طوفان الاقصی بنیان امپراتوری دروغ را درهم شکست

طوفان الاقصی بنیان امپراتوری دروغ را درهم شکست

امام جمعه کنگاور گفت: نام‌گذاری عملیات به نام طوفان الاقصی بسیار پرمعنی است زیرا طوفان الاقصی طوفانی است که دودمان رژیم صهیونیستی را بر باد و بنیان امپراتوری دروغش را درهم شکست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا حسینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، در خصوص سبک عملیات طوفان الاقصی، اظهار داشت: سبک غافلگیرانه این عملیات جدا از اینکه ارزش آن را چندین برابر کرد پوشالی بودن ادعاهای رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به جهانیان نشان داد و این رژیم پر مدعا نتوانست عملیات مذکور را رصد کند.

وی در خصوص تأثیر این عملیات بر بیداری ملت‌های منطقه، خاطرنشان کرد: با انجام این عملیات بار دیگر مظلومیت فلسطین و قصه رشادت‌های آن جهانی شد و همه دنیا فهمیدند معیارهای دوگانه و چندگانه سازمان ملل بر دنیا حاکم است که سردار سلیمانی را تروریست می‌دانند در حالی که رژیم کودک‌کش را در تلاش برای دفاع از خود می‌نامند در واقع حقوق بشر تنها اهرمی برای تحت فشار قرار دادن و کوبیدن ملت‌های مظلوم و بی‌گناه است.

امام جمعه شهرستان کنگاور ادامه داد: اکنون مسئله فلسطین یک مسئله بین‌المللی است و آزادی‌خواهان جهان و یهودیان متدین که حسابشان از صهیونیست جداست از فلسطین حمایت و اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده‌اند.

 


رشادت‌های حماس و گروه‌های مقاومت هدیه انقلاب ما به آن‌ها است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان ما سال‌های دفاع مقدس را ندیده‌اند، اذعان داشت: نوجوانان و جوانان ما که دفاع مقدس را ندیده‌اند و به یاد ندارند از دیدن رشادت‌های مردم غزه و حماسه‌سرایی‌های کودکان هفت‌ساله آن‌ها احساس وجد می‌کنند اما آن‌ها باید بدانند مردم فلسطین این رشادت‌ها را از انقلاب ما هدیه گرفته‌اند.

وی از ملت فلسطین به‌عنوان ملتی مظلوم و مقتدر یاد کرد و ادامه داد: این ملت مقتدر است چون رژیم صهیونیستی را به خاک سیاه نشاند و مظلوم است چون شهدای بسیاری را در راه دفاع از حق طبیعی خود تقدیم کرده است.

امام جمعه شهرستان کنگاور در پایان با اشاره به حساسیت‌های مقام معظم رهبری به بحث تولید محتوا خطاب به فعالان رسانه‌ای و تولید کنندگان محتوا، تصریح کرد: تولیدکنندگان محتوا باید از ساخت محتواهای بدون سند اجتناب کنند تا موجبات سوء استفاده رسانه‌های معاند را فراهم نکنند و تلاش کنند که محتواهایی غنی و در عین حال مستند تهیه کنند و صرفا با هدف تولیدات بیشتر بدون استناد محتوایی تولید نکنند زیرا محتوای کم بهتر از محتوای بدون استناد است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از