حالت تاریک
معراجی‌ها؛

قدرت‌های سلطه‌گر را سرنگون کنید

قدرت‌های سلطه‌گر را سرنگون کنید

شهید اسمعلی تکمه‌داشی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «بکوشید تا قدرت‌های سلطه‌گر را یکی پس از دیگری سرنگون کرده و به امید حق حکومت عدل الهی را در تمام نقاط جهان مستقر کنید.»

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید» 

تبرک لحظاتمان با شهید اسمعلی تکمه‌داشی

انا لله و انا الیه راجعون

سلام بر مهدی موعود یاری‌دهنده مستضعفان جهان، درود بر رهبر کبیر انقلاب فرمانده کل قوا ابرمرد تاریخ حضرت امام خمینی عزیز، سلام و درود بر شهدای اسلام. ای ملت مسلمان ایران می‌دانید که پس از قرن‌ها انتظار عاقبت حکومت عدل اسلامی در ایران تشکیل شد. اینک آنکه در توان دارید با تمام قدرت ایمان و با پیوستن به ریسمان ناگسستنی الله و با پشتیبانی از روحانیت مبارز و متعهد و به رهبری رهبر عزیزمان امام خمینی که به حق نماینده امام زمان (عج) است بکوشید تا قدرت‌های سلطه‌گر را یکی پس از دیگری سرنگون کرده و به امید حق حکومت عدل الهی را در تمام نقاط جهان مستقر کرده و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را بر قله بلند روی زمین برافرازید؛ انشاءالله. 

آرزوی ما همانا آزاد کردن سرزمین‌های اسلامی بخصوص قسمتی از سرزمین ایران و تمام عراق و قدس عزیز و همه و همه است. اکنون که خط سازش با غرب شکست خورده درصدد نابود کردن ضد انقلاب داخلی برآیید و آنان را به مقامات قضائی معرفی کنید. ما تا کی شاهد شهادت عزیزانمان مانند مطهری، مفتح، و شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و دیگر یاران امام به دست بدترین دشمنان خدا که به نام مجاهدین خلق و پیکار و سایر گروه‌های تروریست معروفند باشیم؟ ای آن‌هایی که دنیاپرستی را پیشه کرده‌اید تا کی می‌خواهید در خواب غفلت به سر ببرید؟ آیا نمی‌خواهید بیدار شوید و حسین زمانتان را در هدفش یاری کنید؟ برخیزید و به یاری محرومان جهان بشتابید؛ و اینک چند دعا

پروردگارا فرج مهدی موعود را هر چه زودتر و نزدیکتر بگردان

پروردگارا اسلام را بر کفار و منافقین پیروز بگردان

پروردگارا امام خمینی این قلب تپنده مسلمین را طول عمر عنایت فرما

پروردگارا رزمندگان اسلام را هر جا هستند یاری و نصرت فرما

پروردگارا از گناهان ما به رحمت خودت بگذر

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از