حالت تاریک
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه:

۴۲ روستای شهرستان پاوه گازدار هستند

۴۲ روستای شهرستان پاوه گازدار هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از ۴۵ روستای شهرستان پاوه، ۴۲ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حسینی صبح امروز چهارشنبه در آیین بهره برداری از گازرسانی به ۷ روستای شهرستان پاوه، اظهار داشت: ما دارای سومین مخازن نفتی و گازی در دنیا هستیم و رتبه چهارم از لحاظ تولید و بهره برداری از این موهبت الهی را داریم، طی دو سال گذشته بیش از ۲ هزار میلیارد تومان نیز برای گازرسانی جذب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: گازرسانی به پنج شهرستان اهل سنت انجام شده است، در دولت سیزدهم در دو شهر ریجاب و ازگله و ۵۰۲ روستا گازرسانی انجام شده است که از این تعداد ۳۰۰ روستا ساکنین اهل سنت هستند.

وی خاطرنشان کرد: پنج شهر شهرستان پاوه هم اکنون گازدار شده‌اند که از ۴۵ روستای شهرستان نیز ۴۲ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه اضافه کرد: براساس مصوبات و مقررات مربوطه، روستاهایی که قابلیت گازرسانی دارند سه روستای بله‌ای، درمور و دگاسیاب در شهرستان پاوه با جمعیت زیر ۲۰ خانوار تحت پوشش گازرسانی قرار نمی‌گرفتند که با پیگیری‌های زیاد مجوز گازرسانی به این روستاها از وزیر نیز اخذ شده است.

حسینی افزود: دو روستای شرکان و هیروی پاوه برای گازرسانی باقی‌مانده است، که عملیات اجرایی این روستاهای باقی‌مانده تا پایان سال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه براساس استاندارها حفاری و نصب خطوط گازرسانی در امتداد تونل، ممنوع است، گفت: مسیر نودشه به هجیج به لحاظ صعب‌العبور بودن امکان‌پذیر نبود، اما تصمیم گرفتیم با همکاران پر تلاش علی رغم اینکه سرانه آن بیشتر از سرانه استان است، گازرسانی انجام شود.



انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از