حالت تاریک
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه:

نامزدهای ریاست‌جمهوری دغدغه‌های مردم را جدی بگیرند

نامزدهای ریاست‌جمهوری دغدغه‌های مردم را جدی بگیرند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه گفت: نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری نیز باید دغدغه‌های مردم را جدی بگیرند و با برنامه و چشم‌اندازی روشن در این عرصه حضور پیدا کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله فاضلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری انتخابات لیله‌القدر نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه افزود: حضور در پای صندوق و انتخاب فرد اصلح از بین نامزدهای ریاست جمهوری وظیفه‌ای‌ شرعی، قانونی، عرفی و عقلی است.

وی با بیان اینکه اهتمام به موضوع انتخابات، اهتمام به سرنوشت جامعه است، گفت: هر فردی که برای جامعه خود احترام قائل باشد نسبت به آتیه کشور و تصمیمات اجرایی در جامعه دغدغه‌مند است.

فاضلی خاطرنشان کرد: مردم با توجه به وظایف رئیس‌جمهور و همچنین دغدغه‌های هر فرد باید برای شرکت در انتخابات و گزینش فرد مؤثر در خود احساس مسئولیت کنند. 

وی تصریح کرد: دشمنان و مخالفان نظام سرمایه‌گذاری گسترده در حوزه‌های مختلف برای ناامید کردن مردم کرده‌اند، دشمنان با روش‌هایی هم‌چون اتهام‌زنی و تفرقه‌افکنی می‌خواهند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی دلسرد کنند.

فاضلی ادامه داد: مردم باید دقت داشته باشند که تعداد شرکت‌کنندگان در انتخابات موجب تقویت رئیس‌جمهور منتخب می‌شود از این رو افزایش مشارکت موجب می‌شود تا دولت آتی گام‌های مستحکم‌تری بردارد و تصمیمات قاطعانه‌تری برای بهبود و ارتقای اوضاع کشور در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی اتخاذ کند.

وی با بیان اینکه مشارکت گسترده و پرشور مردم در عین حال موجب خنثی‌شدن نقشه‌های دشمن می‌شود، افزود: شرکت در انتخابات میدان مقابله با دشمنان و خنثی‌سازی توطئه‌های آنها است. 

فاضلی ادامه داد: هر آن‌کس که به نظام و میهن خود اهتمام دارد باید نسبت به شرکت در انتخابات احساس مسئولیت کند.

وی بیان کرد: نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری نیز باید دغدغه‌های مردم را جدی بگیرند و با برنامه و چشم‌اندازی روشن در این عرصه حضور یابند لذا آنها باید با شعارها، سخنان و عملکرد خود مردم را نسبت به آینده امیدوار کنند و خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم را مد نظر قرار دهند.

فاضلی تصریح کرد: مردم باید احساس کنند که نامزدهای انتخاباتی با دردها، غم‌ها و مشکلات آنها آشنا هستند و برای حل آنها برنامه‌ها و راه حل‌‌های جدی دارند. 

وی اظهار امیدواری کرد مردم با حضور گسترده و با شکوه خود برگ زرین دیگری از صفحه پرافتخار انقلاب را ورق خواهند زد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از