حالت تاریک
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری؛

وحدت رمز پیروزی جبهه انقلاب است

وحدت رمز پیروزی جبهه انقلاب است

با توجه به کشیده‌شدن انتخابات ریاست‌جمهوری به دور دوم از نیروهای جبهه انقلاب انتظار می‌رود با انسجام و همدلی مانع تکرار اشتباهات دولت‌های گذشته شوند و انتخاب اصلح صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ انتخابات ریاست‌جمهوری سرانجام روز هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور برگزار شد و ایرانیان با حضور پر شور خود بار دیگر با آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کردند.

انتخابات تحقق نظام مردم‌سالاری دینی است که مردم با مشارکت در آن می‌توانند نظر خود را برای نحوه اداره کشور اعلام کنند و شرکت در این رویداد مهم ملی تکلیف قانونی و شرعی هر شهروندی است که می‌تواند زمینه‌ساز حل مشکلات کشور شود و مردم مطالبات خود را از طریق انتخابات پیگیری کنند.

انتخابات در هر کشوری به‌ معنای مشارکت مردم برای مدیریت کشور طی چهار سال آینده است اما دشمنان به همراه شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای سعی دارند با ایجاد فضای یأس و ناامیدی مردم را از حضور در عرصه تصمیم‌گیری ناامید کنند.

پیش از برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری آقایان زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی از ادامه حضور در انتخابات انصراف دادند و آقایان جلیلی، قالیباف، پزشکیان و محمدی‌پور در این رویداد شرکت کردند که سرانجام رقابت بین جلیلی و پزشکیان به دلیل نرسیدن آرا به میزان ۵۰ درصد به دور دوم کشیده شد.


دولت سوم روحانی نباید محقق شود

تورج زینی‌وند در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: انتخابات ریاست‌جمهوری بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته و عدم اجماع کاندیداهای جبهه انقلاب با پزشکیان به دور دوم کشیده شد و انتظار می‌رود در مرحله بعد تمام افراد جریان انقلاب از سعید جلیلی حمایت کنند.

استاد دانشگاه رازی استان کرمانشاه گفت: با توجه به اشتباهاتی که از سوی دولت‌های یازدهم و دوازدهم رخ داد و مردم در دهه ۹۰ با مشکلات بسیاری مواجه شدند حل تمام مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی طی مدت سه ساله مدیریت شهید رئیسی قدری زمان‌بر است.

زینی‌وند بیان کرد: جریان اصلاح‌طلب سعی دارد با دادن وعده‌های خلاف واقعیت ذهن افکار عمومی را منحرف و اطلاعات نادرستی را به جامعه منتقل کند که سبب جلب آرای بیشتر شود.

وی ادامه داد: مردم با حضور پر شور خود در انتخابات هشتم تيرماه حماسه دیگری خلق کردند و به طور قطع ۱۵ تيرماه روز اتحاد و همدلی ملت ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور آینده است.

استاد دانشگاه رازی استان کرمانشاه تصریح کرد: حماسه حضور بیش از ۱۲ میلیون نفر در تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی سیدالشهدای خدمت و همراهان آسمانی‌اش نشان داد که مردم وفادار ایران اسلامی، قدردان خادمان صادق کشور هستند.

زینی‌وند افزود: بدون شک منصب ریاست‌جمهوری بیش از هر چیز منصب اتخاذ تصمیم‌های بزرگ، عزم و اراده خلل‌ناپذیر، صبر و استقامت برای اجرا و اقدام، نظارت و پیگیری، تحقق عدالت و مبارزه با فساد، سخت‌کوشی و مجاهدت و در یک عبارت صحنه جهاد خدمت به مردم است.


نیروهای انقلاب برای ادامه راه شهید رئیسی تلاش کنند

پیمان لطیفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری بین آقای قالیباف و جلیلی اختلافی وجود نداشت و هر دو در راستای رسیدن به اهداف انقلاب حرکت می‌کردند و سعی داشتند برای حل مشکلات با یکدیگر رقابت کنند.

عضو بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه گفت: در دور دوم انتخابات، نیروهای جبهه انقلاب باید با وحدت و همدلی کامل برای رسیدن به هدف نهایی خود که انتخاب رئیس‌جمهور اصلح است، تلاش کنند و نباید وارد دعاوی رسانه‌ای شوند.

لطیفی تصریح کرد: مردم ایران همان‌طور که طی دهه ۹۰ با مشکلات معیشتی بسیاری مواجه بودند باید نسبت به انتخاب اصلح بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تصمیم نهایی خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: یکی از نکات بسیار مهم دعوت افرادی است که علاقه‌ای برای شرکت در انتخابات ندارند و مردم عادی را باید با افزایش اطلاعات و برای شرکت در‌ انتخابات است.

عضو بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه افزود: افرادی که در دولت یازدهم و دوازدهم حضور داشتند و کارنامه آنها برای بسیاری از افراد روشن است از آقای پزشکیان اعلام حمایت کردند که نباید اجازه تکرار دولت روحانی را داد.


مشارکت رمز پیروزی ملت ایران 

پوریا جلالی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مردم ایران همزمان در سراسر شهرها و روستاهای ایران با مشارکت مطلوب خود زمینه اقتدار و امنیت کشور را فراهم کردند و دور دوم انتخابات نیز تکمیل‌کننده راه شهید رئیسی است.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: انتخابات به نوع خود تحقق نظام مردم‌سالاری دینی است و مردم می‌توانند با رأی خود نسبت به آینده امروز و فردای کشور تأثیرگذار باشند.

جلالی بیان کرد: طی روز گذشته رسانه‌های بسیار زیاد داخلی خارجی پوشش کاملی را از روند انتخابات انجام دادند اما مردم با حضور خود در میدان انقلاب بار دیگر نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش کشور محصول همکاری نیروهای مسلح است، تأمین امنیت انتخابات طی مدت زمان کمتر از ۵۰ روز کار بسیار دشواری است.

عضو بنياد نخبگان استان کرمانشاه افزود: رسانه‌های ملی و استانی نیز با تمام توان پای کار اطلاع‌رسانی بودند و باید از خدمات شبانه‌روزی آنها تقدیر و  تجلیل کرد زیرا وظیفه مهم افزایش آگاهی در جامعه را بر عهده دارند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات وحدت کلیدواژه اساسی پیروزی است که انتظار می‌رود جبهه انقلاب بیش از پیش به آن متوسل شوند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از