حالت تاریک
امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد:

حضور مردم در عرصه‌های مختلف تعیین‌کننده امنیت ملی

حضور مردم  در عرصه‌های مختلف تعیین‌کننده امنیت ملی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه با بیان اینکه وارث خون شهدا هستیم، گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات تعیین‌کننده امنیت ملی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمانشاه ضمن توصیه همگان به تقوای الهی اظهار داشت: انسان اشرف مخلوقات و تحت نظارت دائم پروردگار متعال است که در پیشگاه خدای متعال باید پاسخگوی اعمالش باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حاج صادق امیدزاده افزود: این شهید والامقام یکی از چهره های موثر جبهه مقاومت در سپاه قدس بود که با حمله موشکی ناجوانمردانه صهیونیست‌ها در دمشق به شهادت رسید.


وی ادامه داد: دشمنان به خاطر حماقتی که دارند راه خطا می‌روند با وجود اینکه سال‌‎ها است این مسیر را تجربه کرده‌اند اما همچنان این حرکات و اعمال ناجوانمردانه را ادامه می‌دهند.


حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری گفت: هر گاه سربازی یا سرداری به شهادت می‌رسد خون جامعه به جوش می‌آید امام راحل فرمودند بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود چرا که هر گاه شهیدی وارد جامعه می‌شود چراغ جدیدی از هدایت پیش‌روی آن جامعه روشن می‌شود.


خطیب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه چراغ هدایت تا قیامت خاموش‌نشدنی است، ادامه داد: ما میراث‌دار شهدا هستیم میراث گرانبهایی که تا قیامت خاموش نشدنی است.


وی گفت: پایان هفته آینده روز دوازدهم بهمن ماه مصادف با ورود امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه فجر است که یادآور شهادت‌ها، شجاعت‌ها و استقامت‌های ملتی است که با دست خالی در حمایت از مرجع تقلید به میدان آمدند و با خون هزاران شهید این انقلاب را به پیروزی رساندند و ما اکنون میراث‌دار آن شهدا هستیم.


وی افزود: انقلاب اسلامی ما یک امر الهی و خدایی است که توانست با رژین ستم‌شاهی که مورد حمایت استکبار جهانی و ابر قدرت‌ها بود با دست خالی و بدون امکانات آن رژیم را ساقط کنند و این از عنایات و نصرت الهی بود که شامل حال ملت مومن انقلابی و متدین ما شد که بر دشمن داخلی مستبد و دشمن خارجی مستکبر پیروز شود.


خطیب جمعه کرمانشاه گفت: نکته حائز اهمیت اینکه انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با حمایت مردم به پیروزی رسید این انقلاب مظلوم و مقتدر با حمایت و حضور مردم در عرصه‌های متعدد در فتنه‌ها بر دشمنان مستکبر و مزدوان داخلی آنها پیروز شد و در آینده هم چنین خواهد بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب مردم است خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید که مردم عزیز باید بدانند حضور آنها در عرصه‌های مختلف کننده تعیین‌کننده امنیت ملی است اکر مردم در صحنه حضور داشته باشند کشور در امنیت باقی خواهد ماند.


حجت الاسلام والمسلمین غفوری با بیان اینکه دشمنان پر رو و خبیث در مقابل جمهوری اسلامی از هر عمل سختی اجتناب می‌کنند به خاطر حضور مردم است، تصریح کرد: ما با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه لازم است به دشمن نشان دهیم که میراث‌داران متعهدی برای خون شهیدان و ثمره مجاهدت‌های آنها هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه افزود: شعار رسانه های استکباری این است که دروغ هر چه بزرگتر باشد بیشتر باور می شود و همچنان دستگاه رسانه دشمن به دروغ پردازی و شایعه‌افکنی مشغول است.

وی تصریح کرد: بر دوستداران انقلاب اسلامی تکلیف شرعی و قطعی است که با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی سبب بصیرت‌افزایی در جامعه و خنثی‌سازی دشمنان شوند و هر کسی در محدوده‌ای که می تواند ایفای نقش کند و به جهاد تبیین بپردازد.

خطیب جمعه کرمانشاه دهه فجر نشانه ایستادگی ملت ایران در برابر طاغوت دانست و افزود: حضور در انتخابات به معنای حضور مسلم برای حفظ اسلام و قرآن و همچنین برای حفظ میراث گرانبهای شهدا است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از