حالت تاریک

پاک‌سازی پل‌ها و آب‌رو‌های محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

پاک‌سازی پل‌ها و آب‌رو‌های محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

رئيس اداره نگهداری ابنيه راه‌های اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از پاک‌سازی و تنقيه آب‌روها در محورهای شريانی و غيرشريانی برای جلوگيری از وقوع سيلاب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، قدرت‌اله کرمی گفت: با هدف پیشگیری از وقوع سیلاب و جلوگیری از صدمات وارده به ابنیه راه‌ها، پاک‌سازی و تنقيه آب‌رو‌ها در محورهای شريانی و غيرشريانی در شش ماهه سال‌ جاری انجام شده است.

وی اظهار داشت: یک هزار و ۱۱۹ عمليات پاک‌سازی و لايروبی دهنه ورودی و خروجی  آب‌راه‌ها برای مقابله با سیلاب‌ها طی شش ماهه سال‌جاری انجام شده است.

 کرمی درباره احداث پل در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، گفت: طی نیمه نخست سال‌جاری، ۱۲ پل جدید احداث و ۶۸ پل نیز تعریض شده است.

رئيس اداره نگهداری ابنیه راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، افزود: ۲۰۲ مورد تعمیر رادیه و برید یا ترمیم دیوار کوله و دستک انجام و نرده‌های ۱۱۰ پل نیز رنگ‌آمیزی شده است.

کرمی گفت: ۱۲۵ مورد تنظیم بستر رودخانه‌ها در محل ورودی و خروجی پل‌های بزرگ، ۲۷۲ مورد بازدید از پل‌های بزرگ و ۱۷۱ مورد تنقیه آب‌رو‌های کوچک طی نیمه نخست امسال انجام شده است.
 
وی افزود: پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها از نظر نگهداری حساسیت زیادی دارند و بی‌توجهی به آن خسارات فراوانی را به‌دنبال خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از