حالت تاریک
کاهش 18 درصدی جرائم در کرمانشاه
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

کاهش 18 درصدی جرائم در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کاهش 18 درصدی جرائم در کرمانشاه با انجام اقدامات پیشگیرانه طی يک سال اخیر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار مهدی حاجيان صبح امروز چهارشنبه در جلسه جمع بندي نظارت تخصصی شهرستان پاوه اظهار داشت: امنيت مردم و جامعه خط قرمز پليس است و هر کسی که بخواهد از اين خط عبور کند با واکنش سخت و قاطعانه پليس روبه‌رو خواهد شد.

وي با بيان اينکه خدمت به مردم شريف ايران اسلامی و برقراری نظم و امنيت پايدار و فراگير مهم‌ترين هدف ماموران پليس است، گفت: نگاه اعتقادی آن‌ها به امور و تلاش برای انجام درست وظايف باعث شده که امروز روابط بسيار خوبی با آحاد مختلف جامعه داشته باشيم.

حاجيان ادامه داد: امروز پليس جمهوری اسلامی خدمت‌گذار واقعی مردم است و به اين خدمت‌گذاری افتخار می‌کند، موضوعی که مردم شريف و قدرشناس هم آن را به عينه مشاهده و متوجه مي شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنين از اهتمام پليس کرمانشاه برای برقراری نظم و امنيت حداکثری سخن گفت و افزود: در طول يک سال اخير اقدامات بسيار خوبی صورت گرفته که نتيجه آن کاهش ۱۸ درصدی جرائم و متعاقب آن افزايش احساس امنيت در کرمانشاه بوده است.

وی با تأکید بر انجام کارهای پيشگيرانه در حوزه جرائم و اينکه پليس امروز پليسی پيش‌ران است که تلاش می‌کند از وقوع جرم جلوگيری کند، يادآوری کرد تلاش برای اين مهم هزينه‌های بسيار کمتری خواهد داشت تا اينکه بخواهيم منتظر بمانيم تا جرمی اتفاق بيفتد و پس از آن به دنبال کشف جرم و دستگيری مجرم باشيم.

سردار حاجيان تأکيد کرد: در عين حال پليس با هر فرد هنجارشکن و قانون‌گريزی که با هر نيت و انگيزه بخواهد برای ديگران ايجاد مزاحمت و رعب و وحشت کند و يا به اموال ديگران دست‌درازی کند قاطعانه و قانون‌مدارانه برخورد خواهد کرد.

حاجيان همچنين با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مجموعه انتظامی پاوه در حوزه‌های مختلف و خصوصاً مبارزه با پديده قاچاق، گفت: همکاران ما در اين شهرستان شبانه‌روز برای امنيت و آرامش مردم تلاش مي کنند و افتخارشان خدمت‌گذاری به چنين مردم اصيل و نجيبی است که لازم است صميمانه از اين زحمات، تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری پلیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از