حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
کنگره شهدا راهی برای انتقال ارزش‌ها به جوانان
مسئول بسیج ادارات کنگاور عنوان کرد:

کنگره شهدا راهی برای انتقال ارزش‌ها به جوانان

مسئول بسیج ادارات و کارمندان کنگاور گفت: یکی از اهداف بزرگ برگزاری کنگره شهدا انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل معاصر و نسل های آینده است و این مجاهدت‌ها باید درست و متقن به آیندگان منتقل شود.

محمدحسین کولیوند در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: شناساندن، ترویج و تقویت ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت برای جامعه و به خصوص نسل‌های کنونی یکی از مهم‌ترین و اساسی‌تررین  وظایف مسئولان، رسانه‌های جمعی و نهادهای فرهنگی و اجتماعی است.  

وی با تأکید بر ضرورت تقویت و ترویج ارزش و مقام ایثارگران و شهدا در بین جامعه، ادامه داد: در قرن حاضر، دشمنان اسلام تمام سعی و تلاش خویش را برای بی‌اهمیت کردن و کم‌فروغ‌تر کردن ارزش‌های ایثار و شهادت در میان جوامع به خصوص نسل جوانان به‌کار بسته‌اند.  

مسئول بسیج ادارات و کارمندان کنگاور خاطرنشان کرد: ترویج، تقویت، تبیین و تعریف فرهنگ ایثار و شهادت از جمله مفاهیم اقتصادی، تربیتی، سیاسی و… امری ضروری و لازم است.  

کولیوند اذعان داشت: یکی از اهداف بزرگ برگزاری کنگره شهدا انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل معاصر و نسل‌های آینده است و این مجاهدت‌ها باید درست و متقن به آیندگان منتقل شود.  

وی اظهار کرد: برگزاری جلسات متعدد بین ادارات با حضور فرماندار و رؤسای ادارات در فرمانداری وتشریح برنامه‌ها و تقسیم کار کمیته‌ها بین ادارات مربوطه توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، استفاده از همه ظرفیت‌های ادارات در برگزاری کنگره شهدا و پیگیری مصوبات جلسات از جمله اقداماتی است که در راستای برگزاری کنگره شهدا در شهرستان کنگاور انجام شده است.  

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از