حالت تاریک
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

انتظار مردم اطلاع از آرای نمایندگان مجلس است

انتظار مردم اطلاع از آرای نمایندگان مجلس است

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به شفافیت آرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم اطلاع از آرای نمایندگان مجلس است.

حجت‌الاسلام والمسلیمن سیدجواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: مردم انتظار دارند وکلای آنها نسبت به آنچه‌که رأی می‌دهند اطلاع داشته باشند هرچند در واقع شفافیت آرا نباید حریت و شجاعت را از وکیل و نماینده مردم بگیرد.

 

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه شفافیت آرا در مسائل اساسی و کلان کشور حتماً امری پسندیده است، افزود: اما در مسائل ریز کارشناسی نباید دیگران خرده بگیرند و مسائل صنفی را مقدم بر مسائل کارشناسی بدانند.

 

وی با اشاره به امر مطلوب شفافیت، گفت: نیاز است که مردم همه آرا، نطق، ملاقات‌ها و جلسات نمایندگان مجلس را به‌طور شفاف ببینند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌کیا ادامه داد: به تعبیری وکیل و نماینده باید در یک اتاق شیشه‌ای باشد که از دور رصد شود و همین رصد موجب فعالیت بیشتر وی برای حمایت از مردم خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: شفافیت باعث می‌شود که وکیل خلاف مصلحت جامعه حرکت نکند و همراه مردم، نظام اسلام و همراه ولایت مسیر خودش را در واقع ادامه دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از