حالت تاریک
رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه:

تیراندازان کرمانشاه برای مسابقات قهرمانی آماده می‌شوند

تیراندازان کرمانشاه برای مسابقات قهرمانی آماده می‌شوند

رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه گفت: تیم تیراندازی استان کرمانشاه برای مسابقات قهرمانی کشور خود را آماده می‌کنند که اواخر شهریورماه یا اوایل مهرماه در ورزشگاه آزادی فدراسیون تیراندازی تهران برگزاری می‌شود.

آرش نیکبخت در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: هیأت تیراندازی کرمانشاه نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش حق‌ بیمه  را داشتیم که حدود یک هزار و 100 نفر بیمه‌شده ورزشی سازمان‌یافته در هیأت تیراندازی داریم. 

رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته المپیاد تیراندازی نوجوانان برگزار می‌شود در بخش تپانچه و تفنگ بانوان و آقایان، تیمی آماده تشکیل داده‌ایم که ان‌شاءالله با برگزاری این مسابقات تیم کرمانشاه حداقل در سکوی تیمی خواهد ایستاد. 

وی تصریح کرد: تیم تیراندازی استان کرمانشاه برای مسابقات قهرمانی کشور خود را آماده می‌کنند که اواخر شهریورماه یا اوایل مهرماه در ورزشگاه آزادی فدراسیون تیراندازی تهران برگزاری می‌شود.

نیکبخت ادامه داد: در مسابقات قهرمانی کشور با توجه به اینکه سکوی رشته تپانچه مردان و زنان در اختیار تیراندازان ملی‌پوش استان کرمانشاه است حتماً نتایج بسیار خوبی برای استان کرمانشاه حاصل می‌شود. 

رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه بیان کرد: در رشته تپانچه بادی لعیا محمدی، وحید گل‌خندان و محمدرسول فتحی در اردوی تیم ملی هستند و برای مسابقات آسیایی و مسابقاتی که در پیش رو دارند در حال آماده‌سازی خودشان هستند. 

وی عنوان کرد: امسال توانستیم سالن مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) را بعد از سال‌ها احیا کنیم و مجدداً این سالن فعال می‌شود و ورزشکاران از آن استفاده کنند.

رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های هیأت تیراندازی در سال جاری گفت: ان‌شاءالله امسال اگر شرایط فراهم شود به عنوان حامی مالی در لیگ دسته یک شرکت کنیم و خودمان را برای مسابقات لیگ دسته دوم کشور هم آماده کردیم که با وجود حامی مالی در این رقابت‌ها شرکت کنیم. 

وی در پایان گفت: استان کرمانشاه در رشته تیراندازی در سال گذشته به عنوان قطب غرب کشور میزبان مسابقات تفنگ و تپانچه آقایان در لیگ منطقه‌ای بود که خوشبختانه سکوی اول آن مسابقات نصیب استان کرمانشاه شد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از