حالت تاریک
فرمانده غرب نزاجا:

خدمت در نظام مقدس جمهوری‌اسلامی یک توفیق الهی‌است

خدمت در نظام مقدس جمهوری‌اسلامی یک توفیق الهی‌است

فرمانده غرب نزاجا گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک توفیق و موهبت الهی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، امیر سلیمان طاهری در آئین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۷۱ پادگان ابوذر که در سرپل‌ذهاب برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهارداشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک توفیق و موهبت الهی است که نصیب انسان‌های برگزیده می‌شود.

 

فرمانده غرب نزاجا افزود: یکی از ویژگی‌های الهی نظام مقدس ایران، این است که تمام فرماندهان، مدیران، مسئولان خدمتگزار این ملت هستند، این فرصت را برای خود غنیمت می‌شمارند و توشه‌ای برای آخرت خود می دانند و این پیشرفت و ترقی و تعالی که در کشور داریم، حاصل همین تفکر و نگرش است.

 

وی بیان کرد: دراوایل جنگ تحمیلی برای سیم خاردار محتاج بودیم، امروز به برکت خون پاک شهدا، فرماندهی و رهبری امامین انقلاب و اتحاد و انسجام و هم افزایی ملت و نیروهای مسلح، به جایی ازاقتدار و بازدارندگی رسیدیم که به عنوان یک کشور نه درسطح فقط منطقه،بلکه درسطح جهان تاثیرگذارهستیم.

 

 طاهری گفت: امروزه به عنوان یک کشور مقتدر وعزتمند در جهان نقش‌آفرینی می‌کنیم، در منطقه غرب آسیا که پرآشوب است، نعمت امنیت پایدار در کشور ما حاکم است.


وی گفت: اگر ما امروزه دشمنان متعددی داریم به‌خاطر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است، بخاطر نقش‌آفرینی که نظام در دنیا دارد، امروز نیروهای مسلح و ارتش جمهوری به عنوان یک دژ مستحکم و غیرقابل نفوذ در کشورحکمرانی می‌کند.

 

طاهری تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح ما، دوران بازدارندگی را سالیان سال است که پشت سرگذاشتند امروز به مرحله اقدام‌ پیش دستانه رسیدند و دشمنان ما که در سرتاسر مرزهای ما استقرار پیدا کردند و جرئت این را ندارند به چشم چپ به مملکت ما نگاه کنند و یا دست‌درازی کنند، این عزت نیروهای مسلح و ملت فهیم ایران اسلامی را نشان می دهد که پنجه در پنجه هم  باعث اقتدار این کشور و نظام‌ شدند.

 

 گفتنی است در این مراسم از زحمات ۱۸ماهه امیرسرتیپ عادل حیدری تقدیر وسرهنگ علی‌حسین محمدی به عنوان فرمانده جدید تیپ۷۱ پ.م پادگان ابوذر مستقردر سرپل‌ذهاب معرفی شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از