حالت تاریک
نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس مطرح کرد:

اثبات خباثت دشمنان نظام با حادثه تروریستی کرمان

اثبات خباثت دشمنان نظام با حادثه تروریستی کرمان

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس گفت: این نوع از ترور‌ها سبب شد تا چهره پلید و خبیث منافقین و سایر گروه‌های تروریستی بیش از پیش آشکار و به نفرت افکار عمومی از این گروه منجر شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: شناخت مکتب حاج قاسم یعنی شناخت اهداف، باورها، آرمان‌ها و آنچه که وی در عمل به آن وفادار بود و جانش را بر سر آن داد.

وی افزود: ترور و کشتار مردم مظلوم نشان از اوج عجز و ناتوانی دشمن در رویارویی با صلابت مردم ایران در دفاع از آرمان‌های نظام است.

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایت هولناک تروریستی کرمان که باعث شهادت عاشقان سردار دل‌ها و رهروان فاطمی شد، بار دیگر استقامت مردم و خباثت دشمنان انقلاب را آشکار کرد.

وی ضمن محکوم کردن این جنایات، تصریح کرد: دشمنان با کشتار مردم در گلزار شهدای کرمان دست به جنایت زدند و با به شهادت رساندن مردم عزیزی که به زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی رفته بودند، ملت ایران را عزادار کردند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نیز یکی از کشورهایی است که از دیرباز با این رفتار ناجوانمردانه دشمنان مواجه بوده، گفت: بعد از انقلاب اسلامی بیش از پیش و به مراتب بیشتر از دیگران در معرض این پدیده نفرت‌انگیز قرار گرفتیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌کیا افزود: بیش از ۱۷ هزار نفر از متعهدترین، کارآمدترین و بعضاً محبوب‌ترین شخصیت‌ها علمی، مذهبی و سیاسی و نیز دانشمندان و نخبگان و همچنین مردم تنها طی ۴۰ سال مورد ترور قرار گرفتند.

وی ترس و نگرانی دشمن از ماهیت ضداستکباری و رویکرد عدالت‌خواهانه انقلاب اسلامی را مایه عصبانیت آن‌ها از روند رو به رشد و پیشرفت ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: از همان ابتدای ظهور انقلاب، ترور مسئولان و شخصیت‌های ایرانی در دستور کار دشمنان این مرز و بوم و مزدوران داخلی آن‌ها قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی تأکید کرد: این نوع از ترورها سبب شد تا چهره پلید و خبیث منافقین و سایر گروه‌های تروریستی بیش از پیش آشکار و به نفرت افکار عمومی از این گروه منجر شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از