حالت تاریک
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمانشاه خبر داد:

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز سرویس‌های بهداشتی

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز سرویس‌های بهداشتی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای سامان‌دهی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای اصلی استان خبر داد.

به‌گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی امروز یکشنبه در جلسه رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی سطح استان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به نگاه ویژه شخص وزیر موضوع سرویس‌های بهداشتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای این موضوع جدی کشوری همه مسئولان ادارات شهرستان و معاونت گردشگری باید پای کار باشند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با تاکید بر اینکه یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران شهرستان نظارت بر وضعیت سرویس‌های بهداشتی است، گفت: نصب تابلوهای راهنمای سرویس‌های بهدشتی از طریق شهرستان‌ها در مسیرهای اصلی پیگیری شود.

فرمانی با اعلام اینکه در ایام اربعین بیش از پنج هزار بازدید نظارتی انجام شده است، افزود: در این ایام ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه سامان‌دهی و تجهیز تعدادی از سرویس‌های بهداشتی مسیر اربعین شد و برای ادامه این روند ۱۰ میلیارد ریال دیگر اختصاص یافته است.

وی در ادامه به اهمیت بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری اشاره کرد و گفت: گزارش بازدید‌های نظارتی از تأسیسات گردشگری با جدیت دنبال شود.

فرمانی افزود: گردشگرانی که به کرمانشاه سفر می‌کنند باید بهترین خدمات را دریافت کنند که بتوانند مبلغان خوبی برای استان باشند و این مساله مستلزم نظارت دقیق بر خدمات ارائه شده در تاسيسات گردشگری استان است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خاتمه تاکید کرد: به‌دنبال جذب اعتبارات مربوط به زیرساخت مجتمع‌های گردشگری و رفاهی بین‌راهی هستیم پس مدیران شهرستان ضمن اولویت‌بندی، نیاز دقیق را بررسی و به اداره‌کل اعلام کنند.

در سطح استان کرمانشاه  یک هزار و ۸۴۷ چشمه سرویس بهداشتی فعال در قالب ۲۸۰ واحد به مسافران خدمات‌ ارائه می‌کند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از