پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-27 07:57 - شماره خبر : 10031 0
مدیرکل گمرک استان کرمانشاه:

استقرار آزمایشگاه در مرزهای کرمانشاه ضروری است

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه گفت: آزمایشگاه در مرزهای استان برای نمونه‌گیری کالاهای صادراتی به ویژه مشتقات نفتی صادراتی یکی از نیازهای ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ علی‌اصغر عباس‌زاده صبح امروز سه‌شنبه در جلسه‌ای با تأکید بر عدم ایستایی کالاهای صادراتی در مرز و لزوم تسریع در صادرات آن، وجود آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان استاندارد در مرزهای استان را حائز اهمیت خواند و اظهار داشت: استقرار آزمایشگاه استاندارد به تسریع صادرات از مرزهای استان کمک می‌کند.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه زمان‌بر بودن پاسخ‌دهی در خصوص تعیین ماهیت نمونه‌های ارسالی را از مشکلات موجود در توسعه تجارت استان دانست و گفت: این کمبود منجر به توقف و ایستایی کالاهای تجاری در مرزهای استان خواهد شد.

عباس‌زاده استفاده از ظرفیت آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان استاندارد در مرزهای استان را راهکاری برای سرعت‌دهی ارسال کالاهای صادراتی بیان کرد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر کارشناسی بین حاضران، در خصوص چگونگی استقرار آزمایشگاه در مرزهای استان و همچنین شیوه نمونه‌برداری کالاهای صادراتی و تعیین ماهیت مشتقات نفتی و کامپاند مواردی مصوب شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4ZlXj
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار