حالت تاریک
Logo
دوشنبه, 30 مهر 1403
استواری فرماندهان مقاومت الگویی برای مسلمانان است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

استواری فرماندهان مقاومت الگویی برای مسلمانان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی گفت: استواری فرماندهان مقاومت الگویی برای مسلمانان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عبدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن گرامیداشت یاد شهدای محور مقاومت، اظهار داشت: استواری و صلابت فرماندهان حماس و حزب‌الله، الگویی الهام‌بخش برای فرزندان اسلام به‌ویژه در فلسطین و لبنان خواهد بود که شهادت این مجاهدان سرافراز، این حقیقت را تضمین می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: کشتار مردم بی‌دفاع در لبنان و غزه خوی وحشی‌گری و درندگی صهیونیست‌ها را برای همه آشکار می‌کند و البته کشتار غیرطبیعی مردم بی‌گناه ریشه در ایدئولوژی و ساختار این رژیم منحوس دارد.

وی گفت: این رژیم جعلی و خون‌خوار در پی ایجاد تشنج و برافروختن جنگ در منطقه است، آن‌ها از اینکه کشورهای اسلامی قدرت و منزلت پیدا کنند، در هراس هستند و ذات پلیدشان اجازه نمی‌دهد که نظاره‌گر صلح، آشتی و آرامش باشد.

عبدی در ادامه تصریح کرد: شهادت رهبران مقاومت نشان می‌دهد که تشکیلات حزب‌الله طوری توسعه داده شده است که تشکیلات‌محور باشد نه شخص‌محور، بنابراین این مکتب مقاومت ادامه دارد.

عبدی با اشاره به اینکه مرز میان حق و باطل به برکت مجاهدت این مجاهدان و شهیدان سرافراز آشکار شده است، گفت: بدون تردید جبهه مقاومت باقدرت بیشتری در برابر وحشی‌گری‌ رژیم کودک‌کش صهیونیستی ایستادگی کرده و به پیش خواهد رفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به آیه شریفه قرآن تصریح کرد: وعده الهی بر اساس آیه «إنْ تَنْصروا الله یَنْصرکم و یُثبّتْ أقدامَکم» محقق خواهد شد و محور مقاومت و حزب‌الله پیروز این نبرد خواهند بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از مظلومان عالم، گفت: بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم غزه، لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با این رژیم خون‌خوار، ظالم و خبیث آن‌ها را یاری کنند.

عبدی در پایان سخناش با تبریک و تسلیت شهادت شهید سنوار، خاطرنشان کرد: ایشان به الگویی کم‌نظیر برای جوانان فلسطینی تبدیل می‌شود و امیدواریم به برکت خون این شهدا و وجود جوانان غیور در جبهه مقاومت که ادامه‌دهنده راه او هستند در آینده‌ای نزدیک شاهد زوال و نابودی این رژیم جعلی غاصب باشیم.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از