دوشنبه 26 شهر 1403
1402-09-15 16:11 - شماره خبر : 2672 0
فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب خبر داد:

اعزام ۲۲۰ دانش‌آموز سرپلذهابی به اردوهای راهیان‌نور

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب از اعزام اولین گروه از کاروان راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان به تعداد ۲۲۰ نفر از دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، مجتبی کاکایی صبح امروز در حاشیه اعزام اولین گروه از راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان‌نور دانش آموزی، آشنایی دانش آموزان با فرهنگ غنی و ارزشمند دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب، گفت: طبق فرمایش معظم له، راهیان نور یک حرکت معنوی و پربرکت است از این رو دانش‌آموزان در این اردوهای بابرکت شرکت می‌کنند تا در مناطقی که جای پای شهدا و مقدس به خون شهداست حضور پیدا کرده و با رشادت و ایثار و شهامت رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

وی تصریح کرد: در این مرحله تعداد ۲۲۰ نفر از دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی گیلان‌غرب، قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و کرمانشاه اعزام شدند.

در آیین بدرقه اولین گروه از  راهیان‌نور دانش‌آموزی امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و بسیج دانش‌آموزی حضور داشتند که پس از ادای احترام به شهدای آرمیده در محوطه بقعه احمد ابن اسحاق (ره) این دانش‌آموزان عازم این اردوی فرهنگی و معنوی شدند.

دانش‌آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی غرب کشور به مدت ۲ روز از یادمان‌های کرمانشاه، قصرشیرین، گیلانغرب، مطلع الفجر، مرصاد، شهید بهشتی و پادگان ابوذر بازدید خواهند کرد.

https://mersadnews.ir/short/N2Kpb
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار