حالت تاریک
استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

افزایش ۷۰ برابری سرعت اینترنت در کرمانشاه

افزایش ۷۰ برابری سرعت اینترنت در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: پروژه فیبر نوری در چند نقطه از استان کرمانشاه به صورت میدانی به همت وزیر محترم ارتباطات افتتاح شد که با راه‌اندازی این پروژه‌ها شاهد سرعت دسترسی به ارتباط پایدار بیش از ۷۰ برابر در استان خواهیم بود.

محمدطیب صحرایی در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های فیبر نوری که عصر امروز چهارشنبه در پارک علم و فناوری و با حضور وزیر ارتباطات در کرمانشاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر رئیس جمهور شهید و سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، اظهار داشت:  آنچه که در عرصه ارتباطات اتفاق افتاده از آن می‌توان به عنوان یک انقلاب و تحولی بی‌نظیر نام برد، که یکی از بهترین مشوق‌ها و پیگیری‌ها مربوط به خود رئیس جمهور شهید بود.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: روزی که شهید آیت‌الله رئیسی در جلسه هیأت وزیران، مسئولیت استانداری را به بنده محول کردند یک تأکید ویژه داشتند و آن مسئله مشکل اشتغال در استان کرمانشاه بود، اما آنچه‌ که امروز ما در رابطه با آن می‌توانیم صحبت کنیم این است که از آن تاریخ تا به امروز با توجه به مجموعه بررسی‌ها به لطف الهی آنچه که در کشور و به ويژه در استان کرمانشاه انجام شده افتخارآمیز است.

صحرایی خاطرنشان کرد: برای ایجاد کار مولد، مفید و ماندگار در استان کرمانشاه نیاز به زیرساخت داریم و امروز نیز مطالبه برخی از شهروندان‌ تشریح اقدامات صورت گرفته است که باید گفت به همت دولت سیزدهم به ویژه وزیر محترم ارتباطات آقای زارع‌پور و با نگاه خدمت صادقانه در استان کرمانشاه مجموعه‌ای از زیرساخت‌ها برای شکوفایی‌ فرصت‌های ارزشمند فراهم شده است.

 نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه اذعان کرد: با توجه به اینکه حتی بودجه عمرانی سالانه استان کرمانشاه به ۵ همت نمی‌رسد، اما در یک مصوبه مبتنی بر پیگیری‌ها، تلاش‌ها و نیازمندی‌ها در دو هفته قبل، پس از یک مقدمه طولانی که طی شد، بودجه‌ای به مبلغ ۳۰ همت برای یکی دیگر از زیر‌ساخت‌های استان کرمانشاه یعنی تکمیل پروژه راه‌آهن کرمانشاه-خسروی، تخصص یافت که بیش از ۶ برابر بودجه سالانه استان کرمانشاه است.

وی در ادامه افزود: در طول دولت سیزدهم زیرساخت‌های خوبی در حوزه‌های گاز، برق، آب و... به صورت مبنایی شکل گرفته است که شرایط را برای ایجاد شغل ماندگار فراهم کرده است و این سوغات دولت شهید رئیسی بود که برای کشور و به ويژه استان کرمانشاه به ارمغان آوردند و وعده‌های خود را عملی کردند که امروز می‌توانیم از استفاده از دامنه جهانی ارتباطات صحبت کنیم.

صحرایی در پایان گفت: خوشبختانه پروژه فیبر نوری در چند نقطه از استان کرمانشاه به صورت میدانی به همت وزیر محترم ارتباطات افتتاح شد که با راه‌اندازی این پروژه‌ها شاهد سرعت دسترسی به ارتباط پایدار بیش از ۷۰ برابر در استان خواهیم بود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از