حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب:

انتخابات مظهر همبستگی اجتماعی است

انتخابات مظهر همبستگی اجتماعی است

فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب گفت: حضور حداکثری در انتخابات مظهر اقتدار ملی و همبستگی اجتماعی در کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ همایش یک روزه فرهنگیان و معلمان گیلانغرب با موضوع نقش معلمان در  روشنگری  حضور حداکثری  مردم در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش سخنرانان به بیان اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخاباتی پرشور  به‌عنوان مولفه  سیاسی مهم نظام در داخل و خارج از کشور و رسالت معلمان در جهاد تبیین این موضوع پرداختند.

محمدجواد نجفی؛ فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات مظهر اقتدار ملی و همبستگی اجتماعی در کشور است، اظهار داشت: انتخابات برای دشمنان در خارج از کشور و برای مسئولان در داخل پیام دارد، مشارکت مردم ما همواره در صحنه‌های مختلف مشارکتی مدنی بوده است زیرا انقلاب باعث شد تا  امروز نگاه سیاسی فقط مختص یک قشر روشنفکر نباشد بلکه همه مردم روشنفکر و آگاه شوند.

وی گفت: به جرات می‌توان گفت آگاه‌ترین مردم دنیا در زمینه مسائل سیاسی مردم ما هستند، انتخابات پرشور از مؤلفه‌های سیاسی نظام است و مشارکت حداقلی دشمن را برای تهدید و توطئه گستاخ‌تر خواهد کرد، باید مراقب باشیم بی‌تفاوتی و بی‌حسی سیاسی ما را دچار اغفال خواهد کرد و در دام دشمن می‌اندازد.

نورالدین مهدیخانی؛ مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گیلانغرب اهمیت نقش معلمان در روشنگری و جهاد تبیین برای انتخاباتی پرشور و حداکثری را برشمرد.

وی برلزوم هوشیاری معلمان در زمینه آگاهی‌بخشی صحیح در جامعه به‌ویژه به نسل جدید در مقابله با توطئه‌های دشمنان برای سرمایه سوزی در این مسیر تاکید کرد.

در این مراسم از مدیران موفق مدارس در زمینه اجرای طرح نظام تربیتی تجلیل شد.

 

انتهای خبر/

انتخابات مظهر همبستگی اجتماعی است
انتخابات مظهر همبستگی اجتماعی است
انتخابات مظهر همبستگی اجتماعی است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از