حالت تاریک
امام جمعه کنگاور:

انتخابات مهمترین مسئله کشور است

انتخابات مهمترین مسئله کشور است

امام جمعه کنگاور انتخابات را مهمترین مسئله کشور برشمرد و گفت: در تبیین انتخابات سعی کنیم استنادات را کنار هم بچینیم و مقایسه علمی و صحیحی از موضوع داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سید رضا حسینی بعدازظهر امروز دوشنبه در دیدار با حلقه‌های سرمربیان صالحین کنگاور، انتخابات را مهمترین مسئله کشور برشمرد و اظهار داشت: در تبیین انتخابات سعی کنیم استنادات را کنار هم بچینیم و مقایسه علمی و صحیحی از موضوع داشته باشیم.

امام جمعه کنگاور گفت: در این زمینه می‌توانیم قیاسی بین سبک زندگی حال و گذشته مردم عزیزمان را داشته باشیم و شبهه را با قاطعیت، علمیت و فکر کردن پاسخ دهیم.

وی تصریح کرد: در بعضی موارد به قدری ما ورود پیدا نکردیم تا مقام معظم رهبری (مدظله) به عنوان یک مرجع تقلید ورود به موضوعی نظیر رضا پهلوی نموده و آن‌ها رسوا کرده است.

حسینی سپاه را ارگانی مردمی دانسته که از هر صنفی در آن وجود داشته و افتخارشان مردمی بودنشان است.

در ادامه علی‌اصغر الله‌دانه؛ فرمانده سپاه ناحیه کنگاور، ضمن تبیین جایگاه انتخابات به اقدامات و تلاش‌های ارزنده سپاه و حلقه‌های صالحین در قالب جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله) در بین اقشار مختلف جامعه پرداخته و از تلاش‌های امام جمعه شهرستان در این خصوص قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در پایان فرماندهی سپاه ناحیه کنگاور با اهدا هدایایی از زحمات و تلاش‌های امام جمعه و سرحلقه‌های مربیان صالحین شهرستان تقدیر کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از