حالت تاریک
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه:

انتخاب رئیس‌جمهور قدرتمند بسیار ضروری است

انتخاب رئیس‌جمهور قدرتمند بسیار ضروری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید برنامه‌هایی ارائه دهد که به نفع جامعه و کشور باشد لذا در وضعیت کنونی جهان انتخاب یک رئیس‌جمهور قدرتمند بسیار ضروری است.

افشین غنی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با فقدان رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی برنامه‌های ایشان ناتمام ماند بنابراین در برهه کنونی نیاز به رئیس‌جمهوری داریم که بتواند برنامه‌های ایشان را ادامه دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه افزود: رئیس‌جمهور منتخب باید برنامه‌هایی ارائه دهد که به نفع جامعه و کشور باشد لذا در وضعیت کنونی جهان انتخاب یک رئیس‌جمهور قدرتمند بسیار ضروری است.

غنی‌زاده گفت: هرچه رئیس‌جمهور جدید با آرای بیشتری انتخاب شود مواضع او قدرتمندتر و توان نظامی و امنیت کشور تضمین‌شده‌تر خواهد بود بنابراین باید معیارهای یک رئیس‌جمهور خوب را بشناسیم و از میان دو کاندیدای محترم یکی را برگزینیم. 

وی افزود: نقطه قوت این مرحله از انتخابات این است که در آن دو کاندیدا از دو طیف و جناح مختلف حضور دارند و مردم حق انتخاب دارند که از میان دو جریان، فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

غنی‌زاده ادامه داد: مشارکت در انتخابات از لحاظ فردی باعث ایجاد حس غرور در میان شرکت‌کننده در انتخابات می‌شود، وقتی شخصی احساس مسئولیت کند و به این باور برسد که فردی تأثیرگذار است و نظر خود را بیان کند شرکت در انتخابات برای او مهم می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: انسان‌ها در قبال یکدیگر و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند مسئول هستند، همچنین مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات می‌توانند مطالبه‌گری بهتری داشته باشند.

غنی‌زاده ادامه داد: مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب یک فرد قدرتمند در واقع رئیس‌جمهوری را انتخاب می‌کنند که با اتکا به آرای مردمی می‌تواند با فساد ناعدالتی و مشکلات موجود در جامعه برخورد کرده و تصمیمات درستی را اتخاذ کند. 

وی تصریح کرد: متأسفانه در برخی ادوار گذشته مردم به اشخاصی اعتماد کرده و آنها را به عنوان رئیس جمهور برگزیدند اما عملکرد آنها و اطرافیانشان پس از انتخاب شدن به گونه‌ای بوده که مردم احساس کردند به اعتمادشان خدشه وارد شده است.

غنی‌زاده عنوان کرد: هر دو کاندیدای محترم از فیلترهای مختلفی عبور کرده و از نظر نظام و مردم قابل قبول بوده‌اند لذا این دو عزیز باید در انتخاب اطرافیان و کابینه خود دقت کنند و کسانی را انتخاب کنند که مردم به آنها اعتماد داشته باشند زیرا بخشی از اعتماد مردم متوجه رئیس‌جمهور و بخشی دیگر متوجه تیم کاری او خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر رئیس‌جمهور وزرای شایسته را در کابینه خود منصوب کند آنها می‌توانند قوانین مصوب مجلس را به خوبی اجرا کنند به گونه‌ای که جهشی خوب در کشور از لحاظ رشد اقتصادی به وجود آید.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: نتیجه رشد اقتصادی این است که کشورهای جهان ایران را به عنوان یک قدرت خواهند شناخت ان‌شاءالله با یک انتخاب خوب شاهد رشد و تعالی ایران اسلامی باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از