حالت تاریک
کارشناس فرهنگی:

کاندیدای ریاست‌جمهوری نباید یادآور لات‌های چاله‌میدانی باشد

کاندیدای ریاست‌جمهوری نباید یادآور لات‌های چاله‌میدانی باشد

کارشناس فرهنگی با بیان ویژگی‌های شاخص رئیس جمهور اصلح، گفت: هر ایرانی با دیدن نوع حرف زدن و توضیح مسائل ذهن انسان به سمت شاگرد شوفر و لات‌های چاله‌میدانی نمی‌رود.

زهرا خزایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن اشاره به آیات قرآن کریم، اظهار داشت: بر اساس آیه
«إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّیٰ یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ یقیناً» خدا سرنوشت هیچ ملتی را به سوی بلا، نکبت و شکست و شقاوت تغییر نمی‌دهد تا آنکه آن‌ها آنچه را از صفات خوب و رفتار شایسته در وجودشان قرار دارد به زشتی‌ها و گناه تغییر دهند. 

این کارشناس فرهنگی با بیان اینکه جمعه ۱۵ تیرماه انتخاب مهم در برهه‌ای حساس برای مردم ایران رقم خواهد خورد، افزود:   مردم فهمیم و آگاه ایران با انتخاب درست فردی اصلح را رئیس مهم‌ترین قوه اجرایی کشور می‌کنند آن‌چنان که در انتخاب پیشین، شهید رئیسی عزیز و پر تلاش و مردمی را انتخاب کردند. 

خزایی ضمن بیان اینکه کسی را باید انتخاب کرد که در خط فکری شهید جمهور است و با دروغ و هوچی‌گری میانه‌ای ندارد، گفت: کسی که ولایت‌مدار است و در مسیر ولایت حرکت می‌کند نه اینکه فقط با زبان بگوید پیرو خط فکری رهبری است و در مناظرات بگوید که رهبر انقلاب هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد. 

وی شجاع  و از موضع قدرت با قدرت‌های زورگوی جهان برخورد کردن را از ویژگی‌های شاخص رئیس جمهور اصلح خواند و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور نباید غرق در آمال و آرزوهای خود و هم‌حزب‌هایی باشد که در ستادش شب و روز برایش تبلیغ می‌کنند و خودش می‌گوید با آن‌ها هیچ صنمی ندارد  باشد و مطیع محض کدخدا باشد. 

این کارشناس فرهنگی دکتر سعید جلیلی را که فردی آگاه، کارشناس، اهل مطالعه، دلسوز مردم، نظام و انقلاب است فردی اصلح خواند و عنوان کرد: آقای جلیلی با برنامه‌ای مدون وارد میدان رقابت شده است، کسی که گوی ادب و متانت را از رقبا ربوده و زبان بدنش هم گویای ریاست جمهوری است و هر ایرانی با دیدن نوع حرف زدن و توضیح مسائل ذهن انسان به سمت شاگرد شوفر و لات‌های چاله‌میدانی نمی‌رود. 

وی ادامه داد: دکتر جلیلی یک کارشناس و خبره تمام معناست که قبل از وارد شدن به عرصه انتخاب برنامه‌ریزی و مطالعه و بازدید میدانی داشته است و منتظر نیست که بعد از انتخاب شدن جلسه تشکیل داده و با مشاوران و کارشناسان در مورد مشکلات جلسه بگذارد و مملکت را معطل تصمیم نگه دارد. 

خزایی گفت: دکتر جلیلی کسی است که حرف‌های خود را در جمع دانشجویان مطرح و نظرات آن‌ها را محترم می‌داند، کسی است که سردار عزیز دل‌ها را تکریم  و از ایشان به نیکی یاد می‌کند، او را خار چشم دشمنان می‌داند نه موی دماغ ابرقدرت‌ها و به خبرنگاران تهمت و افترا نمی‌بندد. 

وی ضمن تاکید بر اصلح بودن دکتر جلیلی افزود: ایشان ایران را قفس و مردم را حیوان‌هایی که در قفس هستند، نمی‌داند بلکه مردم را باور دارد به توانایی‌های ملت ایمان دارد و معتقد است تنها راه برون‌رفت از مشکلات جهش توسط خود ملت است. 

این کارشناس فرهنگی در پایان ضمن دعوت به مشارکت پرشور با بیان اینکه جمعه می‌آییم و با انتخاب دکتر سعید جلیلی جهشی عظیم ایجاد خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: آقای جلیلی هر ایرانی را عامل جهش می‌داند و معتقد است هر ایرانی می‌تواند یک جهش به سمت پیروزی، سعادت و سربلندی ایران ایجاد کند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از