حالت تاریک
رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه:

مشارکت مردم کرمانشاه در انتخابات افزایش یافته است

مشارکت مردم کرمانشاه در انتخابات افزایش یافته است

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت: مشارکت مردم کرمانشاه در انتخابات افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مفید در نشست خبری ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار داشت: حضور پر شور و با شکوه مردم در انتخابات بار دیگر حمایت و پشتیبانی آنها را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اثبات رساند.

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی نظام مردم‌سالاری دینی و دموکراسی را محقق کرده که در طول این سال‌ها بیش از ۵۰ انتخابات را در شرایط مختلف برگزار کرده است.

مفید بیان کرد: بر اساس آخرین آمار میزان مشارکت مردم استان کرمانشاه نسبت به دور نخست افزایش یافته و امیدواریم این حضور در پای صندوق‌های رأی تا آخرین ساعت رأی‌گیری ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: هیچ کشوری را نمی‌توانید پیدا کنید که در مدت چهار ماه، پنج انتخابات شامل دو دوره مجلس شورای اسلامی، دو دوره ریاست‌جمهوری و یک دوره خبرگان رهبری را برگزار کرده باشد و در سایر کشورها برای عدم شرکت مردم در انتخابات محرومیت‌های اجتماعی در نظر گرفته شده است.

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه بیان کرد: مطابق منویات مقام معظم رهبری کارشناسان و صاحب‌نظران باید علت کاهش مشارکت مردم در انتخابات را بررسی کنند اما معاندین و ضدانقلاب بداند مردم همواره پشتیبان این انقلاب هستند.

 

مفید خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران برای تحقق نظام مردم‌سالاری دینی و اجرای خواست و نظر مردم با وجود مشکلات فراوان همواره شرایط برگزاری انتخابات را فراهم کرده است.

وی در پایان عنوان کرد: ۵ هزار و ۴۰۷ ناظر وظیفه نظارت و بازرسی روند انتخابات را برعهده دارند که از عموم مردم کرمانشاه که رهبر معظم انقلاب آنها را سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی دانسته دعوت می‌کنیم در انتخابات شرکت کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از