حالت تاریک
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز:

بازیکنان تراکتور برای شرافت خود می‌جنگند

بازیکنان تراکتور برای شرافت خود می‌جنگند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: شاگردانش در دیدارهای پیش رو تنها برای شرافت خود می‌جنگند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر پیکان تهران اظهار داشت: پیش از همه چیز شهادت ریاست محترم جمهوری و همراهانش از جمله وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت عرض می‌کنم. با توجه به سابقه حضور سه‌ساله در پیکان، این تیم را به خوبی می‌شناسم و با تفکرات کادر فنی‌اش آشنا هستم. پیکان تیم سخت‌کوشی بوده است که به راحتی به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهد. آن‌ها برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند و همواره بازی مقابل چنین تیم‌هایی در هفته‌های پایانی لیگ، بسیار سخت است. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پیکان احساس خطر می‌کند، آنان تلاش‌شان را در مقابل ما دوچندان خواهند کرد. حفظ تمرکز تیم در تمامی دقایق بازی برای‌مان حائز اهمیت است. چه گل اول را دریافت کنیم و چه به ثمر برسانیم؛ نباید تمرکز تیم از دست برود. می‌خواهیم در تمامی لحظات بر بازی مسلط باشیم. 

مطهری با بیان اینکه تراکتور برای کسب سه امتیاز بازی تلاش خواهد کرد، گفت: با توجه به اختلاف امتیاز با تیم سوم، می‌خواهیم با کسب نتایج خوب در سه دیدار پایانی، لیگ را در رتبه سوم به پایان برسانیم تا سهمیه آسیایی تیم تضمین شود. 

وی تأکید کرد: من به تلاش و توانایی تک تک بازیکنانم اعتقاد و اعتماد دارم و برای شرافت خود و فوتبال ایران، با تمام توان خواهیم جنگید تا در پایان فصل، حق به حقدار برسد. امیدوارم در مجموع شاهد دیدار خوب و تماشاگرپسندی باشیم تا بینندگان از تماشای آن لذت ببرند. 

مربی تراکتور راجع به تیم داوری بازی با پیکان، خاطرنشان کرد: ما هیچ‌گاه قبل از بازی در مورد داوری صحبت نمی‌کنیم، چرا که این کار باعث به‌هم خوردن تمرکز آن‌ها می‌شود. تنها انتظارمان از داوران، اجرای عدالت است. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از