حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

انتخابات مظهر اقتدار و مردم‌سالاری دینی است

انتخابات مظهر اقتدار و مردم‌سالاری دینی است

فرماندار سرپل ذهاب گفت: برگزاری انتخابات، مظهر اقتدار و مردم‌سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با تلاش عوامل اجرایی و نظارت و مشارکت آحاد مردم به نقطه عطف عشق مردم به ایران تبدیل می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، صدراله بابلی صبح امروز سه‌شنبه در جلسه هیئت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سرپل‌ذهاب، با تأکید بر لزوم تحقق راهبرد چهارگانه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت مدنظر رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: آسیب‌شناسی دوره‌های گذشته انتخابات و بررسی نقاط ضعف و قوت آنها می‌تواند چراغ راهی برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در اسفندماه سال جاری باشد.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: امسال جمهوری اسلامی ایران با رویداد مهم سیاسی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همراه است که طی آن نمایندگان مجلس برای قانون‌گذاری از سوی مردم انتخاب می‌شوند تا آینده درخشان‌تری در انتظار ایران اسلامی باشد.

وی افزود: برگزاری انتخابات، مظهر اقتدار و مردم‌سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با تلاش عوامل اجرایی و نظارت و مشارکت آحاد مردم به نقطه عطف عشق مردم به ایران تبدیل می‌شود.

بابلی تصریح کرد: مردم ایران از نخستین روزهای پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی تاکنون با حضور پرشور خود در انتخابات متعدد ثابت کرده‌اند که همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند و این بار نیز قطعاً با حضور تأثیرگذار خود عشق و ارادت خود را به نظام جمهوری اسلامی و آینده کشور به نمایش می‌گذارند.

این مقام مسئول از آرای مردم به‌عنوان امانتی الهی نزد متصدیان برگزاری انتخابات یاد کرد و افزود: عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی باید در نهایت قانون‌مداری، دقت و امانت‌داری انتخابات را برگزار کرده و با تمام وجود از تک‌تک آرای مردم حفاظت کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از