حالت تاریک
به دلیل نبود اسپانسر مالی؛

بسکتبالیست‌های کرمانشاهی محروم از لیگ حرفه‌ای هستند

بسکتبالیست‌های کرمانشاهی محروم از لیگ حرفه‌ای هستند

رئیس هیأت بسکتبال استان کرمانشاه گفت: متأسفانه امسال به دلیل نبود حامی مالی، تیم‌های بسکتبال استان کرمانشاه در لیگ حرفه‌ای حضور نداشتند.

کرم احمدیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در حال برگزاری مسابقات لیگ داخلی بزرگسالان استان هستیم که ۱۱ تیم در حال رقابت هستند و پس از این، مسابقه نونهالان استانی در بخش رده‌های پایه را پیش رو داریم و با توجه به مذاکراتی که با فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران انجام شده و موافقت میزبانی مسابقات بین‌المللی سه نفره با حضور چندین تیم خارجی در استان کرمانشاه را گرفته‌ایم که در حال حاضر با کمک‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان پیگیر تأمین بودجه هستیم و اقدامات خوبی صورت گرفته است. 

رئیس هیأت بسکتبال استان کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه تیم‌های بسکتبال استان کرمانشاه، با توجه به پتانسیلی که دارند، در همه رده‌های سنی همواره طبق تقویم فدراسیون در مسابقات کشوری حضور داشته و به مسابقات مختلف اعزام شدند که این موضوع در تاریخ بسکتبال استان کرمانشاه بی‌سابقه است. 

احمدیان خاطرنشان کرد: در اواخر تیرماه امسال یعنی ۲۹ تیرماه تا ۳۱ تیرماه هیأت بسکتبال، میزبان اردوی تیم ملی نوجوانان در کرمانشاه هستیم و در اردوهای بعدی تیم ملی، ورزشکاران کرمانشاهی حضور خواهند داشت. 

رئیس هیأت بسکتبال بیان کرد: هیأت بسکتبال استان کرمانشاه از لحاظ زیرساختی وضعیت مطلوب و روند رو به رشدی را داشته و در حال تجهیز کامل و پیشرفته سالن‌های بسکتبال در سطح استان هستیم که در طول تاریخ بسکتبال استان کرمانشاه به این اندازه به بهبود زیرساخت آن توجه نشده است. 

احمدیان در رابطه با حضور در لیگ‌های کشوری، تصریح کرد: استان کرمانشاه تا به امروز در سوپرلیگ کشوری هیچ‌گاه تیمی برای شرکت در لیگ نداشته است اما در کنار آن در لیگ حرفه‌ای هرساله تیم‌های کرمانشاهی حضور داشتند اما متأسفانه امسال به دلیل نبود حامی مالی، تیم‌های بسکتبال استان کرمانشاه در لیگ حرفه‌ای حضور نداشتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از