حالت تاریک
بسیج ذخیره‌ای که انقلاب را بیمه کرده است؛

بسیج بهترین سرمایه برای حمایت از انقلاب اسلامی

بسیج بهترین سرمایه برای حمایت از انقلاب اسلامی

بسیج مردمی‌ترین نهاد در ایران اسلامی با رویکردی جهادی و انقلابی است که در همه عرصه‌ها حضوری چشمگیر دارد.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، بسیج از بزرگترین تشکیلات مردمی جهان، نیرویی جهادی و نیز پرمخاطب‌ترین نهاد شناخته می‌شود، امروز بسیج در عرصه‌های مختلف حضور یافته و مأموریت انجام می‌دهد و از جهت دیگر بسیج را باید به‌عنوان یک تفکر و فرهنگ نگاه کنیم.

 

امام راحل (ره) با ایمان به خدا و اعتماد به بسیج مردم، توانست در برابر استکبار جهانی و رژیم پهلوی ایستادگی کند و امروز شاهد هستیم که شاخه‌ای از شجره طیبه بسیج، یعنی جریان مقاومت و جریان حماس، با ایستادگی خود، در حال ذلیل کردن استکبار جهانی هستند.

 

اساتید بسیجی فرماندهان جبهه جنگ نرم هستند

 

محمدنبی احمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: بسیج یادگار گرانقدر حضرت امام(ره) و به فرموده ایشان بهترین سرمایه برای حمایت از انقلاب اسلامی است.

 

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه یکی از شاخه‌های بسیج، بسیج اساتید یادگار استاد تراز انقلاب، شهید مصطفی چمران است، افزود: در این برهه حساس از تاریخ که شاهد مظلومیت مستضعفان جهان علی‌الخصوص مردم مظلوم فلسطین و غزه هستیم اساتید باید با استفاده از حلقه ارتباطی بین دانشگاه و جامعه یعنی دانشجویان عزیز که افسران این عرصه هستند گام‌های بلندی را بردارند.

 

وی گفت: از این رو از اساتید بسیجی انتظار می‌رود که در مباحث فرهنگی نقش بیشتری را ایفا کنند و دانشگاه نیز باید تمام ظرفیت خود را در راه حضور بیشتر اساتید بسیجی در جامعه به کار گیرد.

 

احمدی با بیان اینکه بسیج ذخیره‌ای است که انقلاب را بیمه کرده است، خاطرنشان کرد: بسیج در همه صحنه‌ها حضوری فعال، هدفمند، مستمر و همراه با اخلاص داشته است.

 

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه ادامه داد: اساتید بسیجی به عنوان فرماندهان جبهه جنگ نرم وظیفه مضاعفی در رابطه با خدمت به نظام دارد.

 

وی گفت: اساتید بسیجی نخبگانی هستند که در صحنه جهاد فرهنگی حضوری هدفمند دارند و با حضور خود به پیروزی جامعه در نبرد فرهنگی کمک می‌کنند.

 

احمدی یادآوری کرد: اساتید دانشگاه مجاهدان جهاد تبیین هستند و امروز باید با تفکر جهادی و بسیجی وارد عمل شوند.

 

رسالت اصلی بسیج اعتلای فرهنگ اسلام و قرآن است

 

عیسی اجاق در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: قرآن از کسانی یاد می‌کند که خدا را دوست دارند و خدا نیز آنها را دوست دارد این‌ها کسانی هستند که به سمت خدا می‌آیند و خدا به آنها ماموریت می‌دهد تا کارهای بسیار خاص، ارزشمند و فوق العاده‌ای را انجام دهند.

 

این استاد بسیجی و رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: نمونه این افراد که خدا از آنها یاد می‌کند بسیجیان هستند، بسیجیان در جاهای مختلف منشأ خدمت بوده و هستند.

 

وی با بیان اینکه بسیج اساتید یکی از جایگاه‌های بسیار درخشان در عرصه علم و فناوری است، گفت: امروز ما شاهد آن هستیم که بسیج اساتید توانسته است قله‌های رفیع علم و فناوری را طی کند.

 

اجاق با بیان اینکه رسالت اصلی بسیج اعتلای فرهنگ اسلام و قرآن است، ادامه داد: امروزه بسیج اساتید افتخار می‌کند که علم و پرچم بسیج در دست اوست.

 

وی افزود: امروزه اگر به حوادث پیرامون خود بنگریم متوجه می‌شویم که بسیجیان مخلص همچنان در خط انقلاب طی مسیر می‌کنند و با تمام توان خود در تمام عرصه‌هایی که حضور آنان لازم است حاضر می‌شوند.

 

اجاق ادامه داد: به تعبیر امام رحمت الله بسیج امروزه شجره طیبه است و در فرهنگ و مکتب ما ریشه دارد.

 

وی افزود: از صدر اسلام بسیج به اشکال مختلف و با نام‌های مختلف وجود داشته است و امروزه با قدرت بیشتر و حضور پررنگ‌تر در جامعه ایفای نقش می‌کند.

 

اجاق خاطرنشان کرد: اساتید بسیجی با جان و دل معتقدند که خدا با بسیجیان است و هرجا که آنان قدم نهاده‌اند خدا آنها را یاری کرده است و این نصرت الهی همچنان در حق بسیجیان استمرار پیدا خواهد کرد.

 

وی گفت: بسیج هر روزه در میدانی جدید و عرصه‌ای جدید در حال تلاش و مبارزه است از این رو همیشه باید آماده باشند تا در تمام عرصه‌هایی که به آنها محول می‌شود با قدرت حاضر شده و ادای دین کنند.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، بسیج مردمی‌ترین نهاد در ایران اسلامی با رویکردی جهادی و انقلابی در حالی چهل و چند سالگی تاسیس خود را جشن می‌گیرد که نقش‌آفرینی آن در مسیر اعتلای ایران عزیز انکار ناشدنی است؛  و پیشگامی در دفاع از میهن، سازندگی و محرومیت‌زدایی و حفظ آرمان‌های انقلاب در این شجره طیبه است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از