پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-18 10:33 - شماره خبر : 9661 0
عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

تحقق وفاق ملی مستلزم پذیرش تفاوت نگاه‌هاست

عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به دولتی که با رویکرد وفاق ملی تشکیل شده، گفت: تحقق وفاق ملی مستلزم پذیرفتن اختلافات و تفاوت نگاه‌ها در جامعه است.

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با اشاره به شعار امیدبخش دولت پزشکیان اظهار داشت: نباید در عزل و نصب‌ها نگاه‌های سیاسی ملاک عمل قرار گیرد و تنها موضوعات کاری و شایسته‌سالاری مد نظر باشد.

وی با اشاره به اهمیت کار و تلاش بدون در نظر گرفتن نگاه‌های سیاسی، افزود: رئیس‌جمهور منتخب در جلسه معارفه وزرای جدید خطاب به آن‌ها اعلام کرد که از جناح‌بازی و انتصابات سیاسی بپرهیزید و سعی کنید افراد شایسته و توانمند را از هر گرایش سیاسی انتخاب کنید.

نماینده مجلس و عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق وفاق ملی مستلزم پذیرفتن اختلافات و تفاوت نگاه‌ها در جامعه است.

قادری ادامه داد: پس از پذیرش تفاوت‌ها باید از تمام متخصصان و نخبگان برای حل مشکلات کشور و مردم دعوت شود تا مسئولیتی را بر عهده گرفته و وارد میدان شوند.

وی گفت: همان‌طور که رهبری اشاره کردند، همه باید به دولت یاری دهند تا بر مشکلات غلبه کنند و توفیق دولت را، توفیق خود بدانند.

قادری تصریح کرد: اگر این سیاست دنبال شود، به نظر می‌رسد قوای مقننه و مجریه به وظیفه خود در قبال دولت عمل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این شعار امیدبخش اگر به درستی محقق شود بسیاری از اختلافات سیاسی و سلیقه‌ای در جامعه حل و فصل خواهد شد.

قادری گفت: دولتی که با رویکرد وفاق ملی تشکیل شده، موظف است اصطکاک خود را با گروه‌های مختلف به حداقل برساند و از توان مدیریتی نیروها و مدیران با تجربه و کارآمد، استفاده کند.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4kkgQ
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار