پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-28 18:04 - شماره خبر : 9068 0
رئیس پلس راه استان کرمانشاه:

ترافیکی روان بر جاده‌های کرمانشاه حاکم است

رئیس پلس راه استان کرمانشاه گفت: ۱۱۶ تیم سواره و از ۱۱۰ نفر نیروی پیاده در محورهای مواصلاتی استان مستقر کردیم که با پشتیبانی آن‌ها هم‌اکنون شاهد یک ترافیک روان و بدون مشکل خاصی هستیم.

عبدالحسین زارع عصر امروز یک‌شنبه در جمع خبرنگاران کرمانشاهی مستقر در مرز خسروی، اظهار داشت: در حال حاضر شرایط بسیار مطلوبی از نظر ترافیکی داریم، با همکاری عوامل نیروی انتظامی و سایر ستادها هیچ مشکلی نداریم. 

رئیس پلس راه استان کرمانشاه افزود: آنچه که مهم است رعایت مقررات از سوی رانندگان و زائران عزیز است، با توجه به اینکه عمده حوادث ترافیکی در ایام اربعین مربوط به موج بازگشت است، غالب حوادث ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی است. 

وی تصریح کرد: از هم‌وطنان عزیز می‌خواهیم در مسیر برگشت سفر خود را مدیریت کنند و برای رفع خستگی و چیره‌شدن بر این عامل مرگ‌بار تمهیدات خوبی از جمله اماکن رفاهی در مسیر و ایستگاه‌های موقت اندیشیده شده است، همه این موارد به نوعی ظرفیت‌هایی هستند که مردم می‌توانند خستگی خود را بر طرف کنند و مسیرشان را ادامه دهند. 

زارع بیان کرد: بیش از ۱۱۶ تیم سواره و از ۱۱۰ نفر نیروی پیاده در محورهای مواصلاتی استان مستقر کردیم که با پیشتیبانی آن‌ها هم‌اکنون شاهد یک ترافیک روان و بدون مشکل خاصی هستیم. 

رئیس پلس‌راه استان کرمانشاه در پایان گفت: تمام نقاطی که احتمال انسداد و کندی حرکت رانندگان وجود دارد، تحت کنترل و رصد ما است و مشکل خاصی نداریم. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VvBKX
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار