حالت تاریک
توسط فرمانده سپاه ناحیه سنقر اعلام شد؛

تشریح برنامه های هفته بسیج در شهرستان سنقروکلیایی

تشریح برنامه های هفته بسیج در شهرستان سنقروکلیایی

فرمانده سپاه ناحیه سنقر گفت: مراسم چهل و چهارمین سالگرد تشکیل شجره طیبه بسیج و گرامیداشت هفته مبارکه بسیج امسال با شعار محوری «بسیج‌ امید ملت ایران» در سراسر کشور و به تبع آن در شهرستان سنقروکلیایی برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار شهرام یاری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج بزرگ داشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است، بسیج فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص است.

وی افزود: هفته بسیج یادآور رشادت‌های ملت انقلابی ایران اسلامی است، این ملت بزرگ فرزندان بسیجی خود را به جبهه‌های دفاع مقدس گسیل داشت و دفاع مردمی را با رهبری امام راحل (ره) در برابر دشمن متجاوز شکل داد.

فرمانده سپاه شهرستان سنقروکلیایی ضمن اشاره به شعار هفته بسیج «بسیج‌امید ملت ایران»، خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته بسیج متناسب با گام دوم انقلاب در فرمانده سپاه ناحیه سنقر گفت: مراسم چهل و چهارمین سالگرد تشکیل شجره طیبه بسیج و گرامیداشت هفته مبارکه بسیج امسال با شعار محوری «بسیج‌ امید ملت ایران» در سراسر کشور و به تبع آن در شهرستان سنقروکلیایی برگزار می‌شود.خصوص تحقق جامعه اسلامی با رویکرد جهادتبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی برنامه‌ریزی شده است.

سرهنگ یاری ضمن تشریح برنامه‌های چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، افزود: خدمت گروهای پزشکی و جهادی به مناطق محروم، میز گردهمایی میقات صالحین در نماز جمعه، میز خدمت نماز جمعه، یادواره‌های شهداء سرشکی از خانواده شهداء و جانبازان عطرافشانی مزار شهدا افتتاح پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی راه‌اندازی کارگاه اشتغال زایی، تعمیر و مرمت‌سازی خانه نیازمند، فرهنگی مسابقات ورزشی شب شعر انقلاب و نواختن زنگ بسیج از جمله برنامه‌های هفته بسیج هست.

وی برگزاری سلسه جلسات جهادتبیین اجتماع، بزرگ دختران حاج قاسم و محافل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد و عنوان کرد: امسال شاهد برپایی نمایشگاه پایگاه‌های اسوه استان هستیم و ۳ پایگاه برتر بسیج از شهرستان سنقر در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال در شرایطی وارد برنامه‌های هفته بسیج می‌شویم که در گوشه‌ای از دنیا مردم مظلومی در حال احقاق حقوق و آزاد کردن سرزمین‌های خود هستند.

فرمانده سپاه سنقر ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب، تصریح کرد: رژیم جعلی غاصب و کودکش صهیونیستی تحت راهبری شیطان بزرگ آمریکا، به همراهی مستکبران عالم با به خاک و خون کشیدن کودکان و مظلومان غزه آخرین اقدامات وحشیانه‌اش را برای فرار از نابودی رقم می‌زند.

وی در پایان تأکید کرد: امروزه یک بصیرت جهانی اتفاق افتاده است و هر روز شاهد اعتراض مردم در سراسر کشورها علیه جنایات رژیم صهیونیستی هستیم. ان‌شاءالله به زودی شاهد در هم شکستن بنیان رژیم غاصب و محاکمه جنایت‌کاران جهان خواهیم بود.v

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از