حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب خبر داد:

تخریب ۲۱ ساختمان اداری و ورزشی در سرپل‌ذهاب

تخریب ۲۱ ساختمان اداری و ورزشی در سرپل‌ذهاب

فرماندار سرپل‌ذهاب از تخریب ۲۱ ساختمان اداری و ورزشی در زلزله آبان ۹۶ خبر داد.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: در حوزه ورزش بیش از ۵ هزار نفر در شهرستان سرپل‌ذهاب سازمان یافته هستند.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: سرانه ورزشی در داخل شهر بعد از زمان زلزله کاهش یافته و یکی از مهم‌ترین دلایل آن این است که مراکز ورزشی از جمله بزرگترین مجتمع ورزشی احرار و ساختمان اداری و مهمان سرای ورزش شهرستان که گاها برای مسابقات استفاده می‌کردند دچار خسارت شدند و نیازمند تامین اعتبار هستند.

وی تصریح کرد: در جریان زلزله سال ۹۶، حدود ۲۱ ساختمان اداری و ورزشی در سرپل ذهاب دچار تخریب شدند و نیاز به بازسازی و احداث دارند که در این زمینه استاندار کرمانشاه در حال پیگیری‌های لازم هستند.

بابلی گفت: اگر ورزشگاه احرار و مهمانسرا و ساختمان اداری آن به چرخه سرانه ورزشی اضافه شود از این لحاظ با کمبود مواجه نخواهیم شد به همین جهت نیز انتظار می‌رود مدیرکل اداره ورزش جوانان پیگیری اعتبارات لازم باشند.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: برخی مراکز ورزشی نیازمند ترمیم و تعمیر و امکانات و تجهیزات هستند اگر امکانات ورزشی بیشتر باشد جهش و توسعه بیشتر در حوزه ورزش خواهیم داشت.

وی گفت: شهرستان سرپل ذهاب ۹۰ هزارنفر جمعیت دارد، ۵۵ هزار نفر آن در سه بخش و روستاها ساکن هستند و دارای استعدادهای ورزشی خوبی بوده اند.

بابلی افزود: اگر چمن مصنوعی فوتبال در روستاها ایجاد و احداث شود قطعا نتیجه ثمربخشی خواهد داشت، طبق پیگیری‌های بعمل آمده بعد از تامین اعتبار کارهای خوبی در دستور کار است.

وی در پایان گفت: از سوی سپاه ناحیه چند مرکز ورزشی در سطح شهر و روستا در اختیار ورزشکاران است که به سرانه ورزشی شهرستان کمک می‌کند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از