حالت تاریک

تهدید سلامت جامعه با قائل‌شدن تبعیض در روان‌شناسی

تهدید سلامت جامعه با قائل‌شدن تبعیض در روان‌شناسی

تنها دو گرایش از چند گرایش روان‌شناسی و مشاوره تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار گرفته‌اند که به‌دنبال ایجاد تبعیض میان روان‌شناسان، تهدید خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ تنها دو گرایش از چند گرایش روان‌شناسی و مشاوره تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار گرفته‌اند که به‌دنبال ایجاد تبعیض میان روان‌شناسان، سلامت جامعه تهدید خواهد شد. 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با توجه به اینکه صرفاً دو گرایش از چند گرایش روان‌شناسی و مشاوره یعنی روان‌شناسی بالینی و سلامت تحت پوشش بیمه‌های خدمات درمانی قرار گرفته‌اند و سایر گرایش‌ها تنها به‌صورت تعرفه آزاد می‌توانند ویزیت کنند، این موضوع باعث بی‌عدالتی و تبعیض بین جامعه روان‌شناسان شده و به تبع آن سلامت روان جامعه مورد تهدید جدی قرار خواهد گرفت. 

در همین راستا #پویشی تحت عنوان بیمه قرار گرفتن خدمات سایر تخصص‌ها یعنی روان‌شناسان #راهنمایی_مشاوره #روانشناسی_عمومی و #روانشناسی_مشاوره #روانشناسان_استثنایی #روان‌شناسان_تربیتی و…  راه‌اندازی شده است. 

با مشارکت در این پویش در پیشگیری و درمان آسیب‌های روانی و اجتماعی جامعه سهیم باشیم و با تبعیض و بی‌عدالتی در هر سطحی مقابله کنیم. 

شما می‌توانید از طریق لینک زیر در چند لحظه کوتاه در این کارزار مشارکت کنید 

https://www.karzar.net/107727

و با به اشتراک‌گذاشتن این لینک و ارسال آن برای دیگران، این کارزار را اطلاع‌رسانی کنید و از آن‌ها برای جمع‌آوری امضا کمک بگیرید. 

#منفعل_نباشیم

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از