حالت تاریک

جابجایی‌ ۴ میلیون تن کالا از استان کرمانشاه

جابجایی‌ ۴ میلیون تن کالا از استان کرمانشاه

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی شش ماهه سال‌جاری، چهار میلیون و ۶۸۶ هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، محمد احمدی گفت: طی شش ماهه سال‌جاری، چهار میلیون و ۶۸۶ هزار تن کالا جابه‌جا شده که سیمان با تناژ ۴۸۰ هزار تن کالای اصلی جابه‌جا شده از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور و پایانه‌های مرزی بوده است.

 

وی افزود: تعداد حواله صادره، ۳۱۵ هزار نسخه و تعداد بارنامه صادره، ۳۰۷ هزار نسخه است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از طریق سامانه داپ (داده کاوی اطلاعات پلاک خوان) بین سیستم صدور بارنامه و پلاک‌خوان جاده‌ای ارتباط برقرار کرده و ترددهای ثبت شده بر اساس بارنامه را رصد و بررسی می‌کند.

 

احمدی در ادامه بیان کرد: در حقیقت، چنانچه کامیونی بارنامه بگیرد ولی از مسیر بارنامه تردد نکند و پیمایشی نداشته باشد قابل رصد خواهد بود بنابراین اختصاص سوخت به علت اخذ بارنامه صوری به منزله احتمال مشارکت در قاچاق سوخت تلقی شده و در این راستا با شرکت و راننده متخلف در کمیسیون تخلفات برخورد خواهد شد.

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت:  ۱۰ کالای عمده جابه‌جا شده اعم از سیمان کیسه‌ای، سیمان فله‌ای، مازوت، کلینگر، کنجاله، گازوئیل، خاک معدنی، سنگ سنگبری، پلی اتیلن و کاه است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از