حالت تاریک
فرماندار کنگاور:

جشن‌های پیروزی انقلاب باید حداکثری و مردمی باشد

جشن‌های پیروزی انقلاب باید حداکثری و مردمی باشد

فرماندار کنگاور گفت: جشن‌های پیروزی انقلاب نباید صرفا دولتی باشد بلکه مردمی و با مشارکت حداکثری مردم باشد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ایرج صادقی صبح امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کنگاور که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با تاکید بر اینکه در عمل باید اخلاص وجود داشته باشد، اظهار داشت: عملی که رضای خدا در آن نباشد ماندگار نیست، ما باید در همه ادوار خدمتگذار مردم باشیم.

فرماندار کنگاور گفت: امسال پیروزی انقلاب مقارن است با بعثت پیامبر و باید مردم باشکوه‌تر از سال گذشته در این مراسمات شرکت کنند و در برنامه‌ها و انتخابات حضور پرشور و حداکثری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید گزارش عملکرد خود را ارائه کنند و با توجه به پیش رو بودن انتخابات اقداماتی را در راستای افزایش مشارکت داشته باشند.

در ادامه علی اصغر الله دانه؛ فرمانده سپاه ناحیه کنگاور با اشاره به بیاناتی از بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، ابراز داشت: امام خمینی فرمودند: «انقلاب اصلی ما جلوه‌ای از نهضت پرعظمت رسول الله است» و نیز مقام معظم می‌فرمایند " در تاریخ طولانی ما هیچ روزی بزرگ‌تر از ۲۲ بهمن نیست و این روز باید زنده نگهداشته شود.

وی افزود: ما باید شکرگذار این نعمت باشیم و مسئولان باید درک از فضای کنونی و دشمن‌شناسی داشته باشند و هرچه در توان داریم در عرصه سخت افزاری و نرم افزاری برای تحقق خواسته مقام معظم رهبری در ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور با اشاره به اینکه شعار محوری دهه فجر جشن ملی، مشارکت قوی و آینده روشن در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی از قبیل جلسات نخبگان، محرومیت زدایی، کمک‌های مومنانه، نشست خبری با اصحاب رسانه، نواخته شدن زنگ انقلاب و بسیاری برنامه فرهنگی دیگر از جمله برنامه‌های پیشنهادی برای این ایام است.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی؛ امام جمعه شهر کنگاور از هه مسئولان ادارات خواست که در برگزاری مراسمات و برنامه‌های  پای کار باشند.

وی تصریح کرد: در این برهه زمانی دغدغه حضرت آقا انتخابات و مشارکت حداکثری است و همه ما باید در تحقق این امر بکوشیم.

امام جمعه کنگاور یادآور شد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این انتخابات حق الناس است و مسئولان باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند و همه ما باید به خروجی صندوق‌های رای احترام بزاریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از