حالت تاریک
کرمانشاه نماد وحدت در کشور است
امام جمعه موقت کرمانشاه:

کرمانشاه نماد وحدت در کشور است

امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه مردم استان همواره با همدلی و برادری در کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند، گفت: استان کرمانشاه نماد وحدت در کشور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد فاطمی‌نسب در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: دوازدهم و هفدهم ربیع‌الاول به نقل از منابع شیعه و اهل‌ سنت به عنوان سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) معرفی شده که این بازه زمانی توسط امام خمینی (ره) به نام هفته وحدت نام‌گذاری شده است.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه دارای اقوام و مذاهب مختلفی است که سال‌های متمادی در کنار یکدیگر با برادری و وحدت زندگی می‌کنند و می‌توان گفت استان کرمانشاه نماد وحدت در کشور محسوب می‌شود که به الگویی برای سایر مناطق تبدیل شده است.

فاطمی‌نسب بیان کرد: مسلمانان باید بر اساس آیات قرآن، ارزش‌های الهی و مشترکات را مورد تأکید قرار دهند و از پرداختن به اختلافات خودداری کنند زیرا اقتدار جامعه اسلامی به وحدت و پک‌پارچگی مسلمانان وابسته است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام همواره سعی دارند با ایجاد اختلاف بین مسلمانان زمینه اجرای سیاست‌های خود را در منطقه داشته باشند و با تشکیل گروه‌های تکفیری مانند داعش چهره اسلام را در جهان مخدوش کند و از گسترش اسلام در جهان جلوگیری کند.

امام جمعه موقت کرمانشاه عنوان کرد: شعار هفته وحدت امسال وحدت امت اسلامی، نجات غزه مظلوم است زیرا همگان باید نسبت به موضوع فلسطین احساس مسئولیت کنند و قطعاً وحدت جامعه اسلامی منجر به آزادی فلسطین و قدس شریف به عنوان قبله نخست مسلمانان خواهد شد.

فاطمی‌نسب خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی امروز در حال رقم زدن یکی از بزرگ‌ترین جنایت‌های تاریخ بشری است که مردم مظلوم فلسطین را تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار داده، زنان و کودکان بی‌دفاع بسیاری را به شهادت رسانده و حتی از حمله به مراکز درمانی نیز کوتاهی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن همواره سعی دارد مردم را نسبت به انقلاب اسلامی دل‌سرد کند، اضافه کرد: تفرقه‌افکنی و ایجاد اختلاف یکی از راهبردهای همیشگی دشمنان اسلام است تا از این طریق مردم را نسبت به آینده ناامید کند اما مردم بصیر و مقاوم ایران اسلامی همواره در برابر آن‌ها ایستاده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از