حالت تاریک
لشگر۲۹ سپاه نبی‌اکرم(ص) صورت گرفت؛

برگزاری جلسه هم‌اندیشی علمای شیعه و سنی

برگزاری جلسه هم‌اندیشی علمای شیعه و سنی

جلسه هم اندیشی علمای شیعه و اهل سنت شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و قصرشیرین به همت لشگر ۲۹ سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه در محل دفتر امام جمعه سرپل‌ذهاب برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، جلسه هم اندیشی علمای شیعه و اهل سنت شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و قصرشیرین به همت لشگر ۲۹ سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه در محل دفتر امام جمعه سرپل‌ذهاب برگزار شد.

فرامرز صفری در این جلسه اظهار داشت: امروز توفیقی شد که لشگر ۲۹ سپاه نبی‌اکرم (ص) در یک جلسه هم‌اندیشی در خدمت علمای اهل سنت و اهل تشیع در شهرستان سرپل‌ذهاب باشد.

فرمانده لشگر ۲۹ سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: در این جلسه هم اندیشی موضوعات مختلفی هم چون بصیرت، وحدت، ارتقای امنیت استان و مناطق مرزی و مشارکت مردم در انتخابات که الگویی از مردم‌سالاری دینی در کشور است مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای بسیارخوبی در این زمینه ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: بصیرت، وحدت و امنیت استان از موضوعات بسیار مهمی است که در این جلسه مقرر شد هرکسی به سهم خود هم در جهاد تبیین و هم بصورت عملی اقدامات موثری در تقویت این عوامل انجام دهد.

صفری افزود: شرکت کنندگان در این جلسه با هم هم پیمان شدند که در راه اعتلای کلمه الله، فی سبیل الله و در رکاب ولی الله مجاهدت کرده و خدمت به خلق الله را هرچه بیشتر اجرایی کنند.

در پایان این مراسم از علما و روحانیون شیعه و اهل سنت تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از