پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-23 08:40 - شماره خبر : 9874 0
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه خبر داد:

جمع‌آوری روزانه ۸۰۰ تن پسماند در کرمانشاه

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه گفت: روزانه ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن پسماند در سطح شهر کرمانشاه جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سجاد یزدانی با اشاره به اینکه روزانه 750 تا 800 تن پسماند در شهر کرمانشاه جمع‌آوری می‌شود، اظهار داشت: جمع‌آوری این موضوع بسیار گسترده‌ است که نیاز به همراهی و همکاری مردم دارد؛ با وجود کارخانه بازیافت، در کرمانشاه دفن زباله انجام نمی‌شود و زباله‌ها به کود تبدیل می‌شوند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه گفت: متأسفانه جمع‌آوری پسماند در سطح شهر کرمانشاه به صورت سنتی انجام می‌شود و زمان‌بندی مشخصی ندارد.

یزدانی افزود: جمع‌آوری زباله در سه شیفت انجام می‌شود و چنان‌چه شهروندان در ساعات مراجعه تیم‌ها زباله را بیرون بیاورند جمع‌آوری می‌شود اما اگر انجام نشود با انباشت زباله مواجه هستیم و مشکلاتی ایجاد می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه عنوان کرد: معضل دیگر در زمینه زباله، وجود زباله‌گردها هستند که در صورت تفکیک از مبدأ این مشکل نیز رفع می‌شود.

وی گفت: با وجود اینکه توان و امکانات برای تفکیک زباله از مبدأ وجود دارد و پیمانکار نیز آماده است اما تعداد محدودی از مردم از این طرح استقبال می‌کنند.

یزدانی با اشاره به برگزاری جلساتی با آموزش و پرورش به منظور فرهنگ‌سازی در زمینه جمع‌آوری زباله عنوان کرد: در حوزه خدمات شهری بدون همراهی و همکاری مردم نمی‌توان کاری انجام داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم کرمانشاه

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4QoOx
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار